اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

تولید آسفالت در اردبیل از مرز 200 هزار تن گذشت

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: تولید آسفالت در شهر اردبیل در هفت ماهه امسال از مرز 200 هزار تن گذشت.

تولید آسفالت در اردبیل از مرز 200 هزار تن گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمران شهری در منطقه سه شهرداری اردبیل اظهار داشت: این رقم در حالی محقق شده است که هنوز پنج ماه از سال باقی‌مانده و در فرصت باقی‌مانده با تأمین قیر مورد نیاز سعی می‌کنیم آسفالت‌ریزی را ادامه داده و به بالاتر از رقم یاد شده برسانیم.

وی با قدردانی از صبر و تحمل مردم در اجرای پروژه‌ها و پرهیز از برخی حاشیه‌سازی‌ها تصریح کرد: سرانجام طرح‌های عمران شهری به رضایتمندی مردم منجر شده و سعی می‌شود حقوق شهروندان بیش از هر زمان دیگر حفظ شود.

بدری خاطرنشان کرد: پروژه‌های اجرا شده کوچک‌ترین تعارضی با منافع عمومی ندارد بلکه در جهت تأمین منافع مردم اقدامات لازم و حرکت‌های مثبت صورت می‌گیرد.

این مسئول اضافه کرد: قطعاً هدف‌گذاری ما تأمین منافع مردم و دخالت دادن آنها در مشارکت و نقش‌آفرینی بیشتر در اجرا و عملیاتی کردن طرح‌ها و پروژه‌ها است.

وی پیشرفت خوب این پروژه‌ها را نتیجه تعامل سازنده بین اعضای شورای شهر و پرسنل سخت‌کوش شهرداری اعلام کرد و ادامه داد: مدیران با برنامه‌ریزی دقیق و با روحیه جهادگونه در سنگر خدمت‌رسانی حاضر شده و با تمام توان کوشیدند تا عمران و آبادانی شهرها و مناطق مختلف اتفاق بیفتد.

به گزارش فارس، شهردار اردبیل همچنین بیان کرد: ما باید شبانه‌روز در خدمت‌رسانی به ولی نعمتان خود حاضر و آماده باشیم و با تلاش بیشتر قدردان صبر و حوصله آنها در اجرای پروژه‌های بیشتر باشیم.

بدری به حرکت‌های مثبت شهرداری در هفت ماه گذشته علاوه بر بخش آسفالت‌ریزی و توسعه فضای سبز یادآور شد: ما در کارهای فرهنگی نیز غفلت نکردیم و سعی داشتیم طرح‌ها و اقدامات به صورت همه‌جانبه اجرایی شده و شکل عملیاتی به خود بگیرد.

وی گفت: تدوین برنامه سال 92 شهرداری اردبیل آغاز شده و ما به سرعت نسبت به تدوین و تهیه این برنامه مطابق با برنامه پنج ساله توسعه اردبیل اقدام می‌کنیم تا شورا در فرصت مناسب بتواند آن را مصوب کرده و برای اجرا در اختیار شهرداری قرار دهد.

بدری پیش‌بینی کرد برنامه امسال شهرداری به شکل عملیاتی تا دهه فجر تدوین شده و در اواسط بهمن ماه برای تصویب نهایی به شورای شهر تحویل داده شود.

شهردار اردبیل در این بازدید از محلات میراشرف، سلمان‌آباد، گلمغان، ملاباشی، کمربندی دوم، کارشناسان و شهرک طالقانی دیدن کرد و با توضیحات شهردار منطقه سه اردبیل ابراهیم صفری در جریان کارها و اقدامات انجام شده قرار گرفت.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول