اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه روستایی راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان خبر داد

بهسازی و روکش آسفالت محور آنتنی منطقه پلان و فاز یک دشتیاری

خبرگزاری فارس: معاون راه روستایی راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: محور آنتنی منطقه پلان و فاز یک دشتیاری بهسازی و روکش آسفالت می‌شود.

بهسازی و روکش آسفالت محور آنتنی منطقه پلان و فاز یک دشتیاری

بشیراحمد ستوده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: برخورداری از راه مناسب روستایی به منظور دسترسی آسان به امکانات اجتماعی و خدمات عمومی امری ضروری است و در همین راستا محور آنتنی روستاهای حسین‌ بازار، مراد بازار، ولی‌محمد بازار، کمو بازار، ماندیرو، دادرحمن بازار، گتیک، لاغر زهی، بنیرو، بیجار بازار، شهداد بازار و بیبان بازار احداث می‌شود.

وی افزود: این محور به بخش پلان و فاز یک دشتیاری متصل خواهد شد.

ستوده تصریح کرد: عملیات هزار و 500 مترمکعب خاکبرداری و 320 هزار متر مکعب خاکریزی محور انجام شده و در حال اجرای عملیات آسفالت است.

ستوده با اشاره به مزیت‌های این طرح خاطرنشان ساخت: با احداث این محور 10 روستا به‌صورت مستقیم و تعداد 20 روستا به‌صورت غیرمستقیم از این محور بهره‌مند خواهند شد.

وی بیان داشت: این محور علاوه بر اتصال بخش‌ها، یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشاورزی به شمار می‌رود، موز و هندوانه از محصولات این مناطق است که با احداث این مسیر حمل محصولات به چابهار و در نهایت به مرکز استان تسریع و تسهیل خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که طول این محور 12 کیلومتر و پیشرفت فیزیکی آن 65 درصد است، اظهار داشت: بالغ بر 9 میلیارد ریال اعتبار برای احداث این محور هزینه خواهد شد که امید است در صورت تحقق به موقع تخصیص اعتبارات شاهد بهره‌برداری از این محور و همچنین توسعه راه روستایی و کشاورزی این منطقه باشیم.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول