اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با عید سعید قربان

کلنگ ساخت حوزه علمیه امام رضا خلیل‌آباد به زمین خورد

خبرگزاری فارس: همزمان با عید سعید قربان عملیات ساخت حوزه علمیه امام رضا (ع) در شهرستان خلیل‌آباد آغاز شد.

کلنگ ساخت حوزه علمیه امام رضا خلیل‌آباد به زمین خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، عملیات ساخت حوزه علمیه امام رضا (ع) در شهرستان خلیل‌آباد پیش از ظهر امروز در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع، اهدایی پدر سردار شهید یزدانی در خلیل‌آباد، در مراسمی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان اجرایی شهرستان و امام جمعه شهرستان خلیل‌آباد آغاز شد.

حجت‌الااسلام اباصلت غفاری امام جمعه خلیل‌آباد اظهار کرد: شهرستان خلیل‌آباد یک شهر مذهبی است و نبود حوزه علمیه سبب شده بود جوانان علاقه‌مند به دروس حوزوی به شهرهای هم‌جوار سفر کنند.

وی افزود: این مجموعه در طراحی انجام شده در 6 هزار مترمربع زیربنا که شامل امکانات مختلف از جمله حجره، سوئیت، سالن مطالعه و نیز سرویس لازم است، احداث می‌شود.

امام جمعه خلیل‌آباد اظهار داشت: این مجموعه با اعتبارات و مشارکت مردمی ساخته می‌شود و پیش‌بینی شده که 30 میلیارد ریال هزینه دربر داشته باشد.

حسن صداقتی رئیس شورای اسلامی شهر خلیل‌آباد در این زمینه افزود: شهر خلیل‌آباد نیاز به این مرکز حوزوی داشت که با پیگیری‌های امام جمعه شهرستان محقق شد.

وی پیش‌بینی کرد: با توجه به مشارکت خوب مردم که هم‌اکنون تعداد چهار باب منزل به منظور ساخت این مجموعه اهدا شده است، شاهد ساخت سریع این مجموعه فرهنگی و حوزوی در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول