اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اساتید برجسته کشوری

کارگاه آموزشی شعر سپید در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: کارگاه آموزشی شعر سپید و شب شعر در زنجان برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی شعر سپید در زنجان برگزار می‌شود

یحیی امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: کارگاه آموزشی شعر سپید از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان است که در سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه شعر با حضور استاد اکبر اکسیر برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند روز پنج شنبه 11

آبانماه سال جاری در این کارگاه شرکت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری شب شعر سپید در همین روز خبر داد و افزود: این برنامه ساعت 16 در آمفی‌تئاتر کتابخانه سهروردی زنجان توسط انجمن ادبی اشراق برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: نمایشگاه فصل پنجم در گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان و با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان زنجان در حال برگزاری است.

امیری با بیان اینکه در این نمایشگاه 35 اثر از هنرمندان ارائه شده است، افزود: آثار 10 هنرمند زنجانی در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه فعالیت خود را از پنجم آبانماه سال جاری آغاز کرده است، افزود: این نمایشگاه تا 11 آبان در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان ارائه و معرفی آثار هنرجویان انجمن هنرهای تجسمی شهرستان زنجان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: آثار هنرمندان برجسته زنجانی در این نمایشگاه ارائه شده است.

وی با بیان اینکه آثار ارائه شده در این نمایشگاه در قالب تکنیک‌های مداد رنگی، مداد شمعی، گواش و سیاه قلم است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

امیری با اشاره به اینکه بازدید برای عموم مردم از ساعت 9 تا 13 صبح مقدور است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند عصرها از ساعت 16 تا 19 در گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول