اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهروان در گفت‌وگو با فارس:

رویانیان و فتح‌الله‌‌زاده به نامه بازرسی اعتراض داشتند/ تعداد تیم‌ها لیگ برتر و دسته یک کم می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال مازندران و نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درباره ترک جلسه دو مدیرعامل بزرگ باشگاه پایتخت گفت: این افراد روی نامه سازمان بازرسی اعتراض داشتند.

رویانیان و فتح‌الله‌‌زاده به نامه بازرسی اعتراض داشتند/ تعداد تیم‌ها لیگ برتر و دسته یک کم می‌شود

غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران و نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال کشورمان در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای برگزاری رقابت‌های جام حذفی چندین بار با حضور مدیران باشگاه‌ها و سرمربی تیم ملی جلسه‌ای برگزار کردیم که هنوز به تصمیم نهایی نرسیدیم.

این مسئول ورزشی افزود: ادامه برنامه لیگ برتر و جام آزادگان و اردوی تیم ملی به طور منظم پیش می‌رود و حتی در برنامه خود رقابت‌های جام حذفی را اگر بخواهیم، می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به فشردگی مسابقات لیگ، بازی‌های تیم ملی و جام ملت‌های آسیا تلاش کردیم که مسابقات فوتبال جام حذفی با موافقت مدیران باشگاه‌ها بدون حضور بازیکنان ملی‌پوش برگزار شود.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تصریح کرد: نکته و نظراتی که باید گفته می‌شد، گوشزد شد و از این به بعد تصمیم برگزاری رقابت‌های جام حذفی برعهده کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال است.

انتخابات براساس قوانین صورت گرفت

 

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: مجمع براساس قوانین فدراسیون فوتبال برگزار شد و هیچ مشکلی در انتخابات مجمع نبود.

بهروان تصریح کرد: از همه کسانی که در مجمع حضور داشتند و سه مدیرعاملی باشگاهی که جلسه را ترک کردند، تشکر می‌کنم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون خاطرنشان کرد: در راستای قانون فدراسیون کار انجام شد و آنچه که به نفع و مصلحت فوتبال کشور بود حرکت کردیم.

تعداد تیم‌ها لیگ برتر و دسته یک کم می‌شود

 

وی افزود: وقتی از همان اول مسئولیت سازمان لیگ را پذیرفتم به مسئولان فدراسیون گفتم تعداد تیم‌های لیگ زیاد است و باید به مرور زمان از سال‌های آینده  تعداد تیم‌ها کم شود.

بهروان گفت: مدیران باشگاه‌ها و مسئولان فدراسیون باید تلاش کنند تا با کمک هم لیگ و همچنین  سطح کیفی فوتبال ما را بالا ببرند.

مدیران باشگاه‌ها به تیم پایه اهمیت دهند

 

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در ادامه اظهار داشت: همانطور که مدیران باشگاه‌ها برای تیم‌های بزرگسال خود اهیمت قائل می‌شوند به هم اندازه هم برای تیم‌های پایه خود نیز ارزش قائل شوند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: مدیران باشگاه‌ها برای تیم‌های بزرگسال خود هزینه میلیادری می‌کنند، اما قادر نیستند برای تیم‌های پایه خود هزینه‌ای داشته باشند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تصریح کرد: مدیرانی که برای تیم‌های پایه خود سرمایه‌گذاری کنند موفق‌تر خواهند بود، زیرا در سال‌های آینده می‌توانند ثمره و سود این سرمایه‌گذاری را مشاهده کنند و بی‌نیاز بازیکن و همچنین بازیکن به باشگاه‌های دیگر صادر کنند.

رویانیان و فتح الله‌‌زاده روی نامه بازرسی اعتراض داشتند

 

بهروان درباره ترک جلسه دو مدیرعامل بزرگ باشگاه پایتخت گفت: رویانیان و فتح الله‌زاده به عنوان دو مدیرعامل سرخ و آبی پایتخت روی نامه سازمان بازرسی اعتراض داشتند و به همین خاطر مجمع را ترک کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان لیگ بهترین تصمیم را برای باشگاه‌های فوتبال می‌گیرد و از همه مدیران باشگاه‌ها می‌خواهیم که تعامل و همکاری همه‌جانبه با فدراسیون داشته باشند.

انتهای پیام/ب10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول