اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناهماهنگی‌ها در هیئت فوتبال هرمزگان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: هیئت فوتبال هرمزگان که برای نخستین بار مسابقاتی در سطح لیگ برتر را تجربه می‌کند، گویا در بطن خود با معضلاتی روبروست که این امر سبب بروز مشکلاتی حین برگزاری رقابت‌ها شده است.

ناهماهنگی‌ها در هیئت فوتبال هرمزگان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هیئت فوتبال هرمزگان در مقطعی حساس اقدام به برگزاری مجمع و به روی کار آوردن کادر جدید مدیریتی خود کرد و گمان می‌رود این امر سبب شده است ناهماهنگی‌های متعددی در بین بخش‌های این هیئت کماکان به شکل مشکلاتی بزرگ و کوچک در میزبانی مسابقات لیگ برتر خود را نشان دهد.

بروز مشکلات و تداوم آن‌ها سبب شده است یکی از اقشاری که بیشترین گلایه را دارند فعالان رسانه‌ای باشند.

در بازی آلومینیوم و صبای قم نیز که کماکان مشکلات پابرجا بود گویا مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال هرمزگان با نایب رئیس این هیئت درگیری لفظی پیدا کرده است.

هر چند که شکایات متعددی پیرامون برگزاری مجمع این هیئت و نوع برگزاری انتخابات آن که منجر به انتخاب هیئت رئیسه شد، به فدراسیون فوتبال ارائه شده است، اما به نظر می‌آید در حال حاضر بیشترین مشکلات در این هیئت، ریشه در ناهماهنگی‌ها و عدم شناخت درست مسئولان این هیئت از وظایف تعریف شده دارد.

علاوه بر مشکلات یاد شده، مسئولان و مدیران ورزشگاه خلیج فارس، با وجود تاکید‌ها و تذکرات AFC و فدراسیون فوتبال، کماکان گویا جایگاه خبرنگاران را با بی‌تفاوتی به حال خود رها کرده‌اند به نحوی که در این جایگاه هیچ‌گونه امکاناتی حتی پریز برق نیز وجود ندارد و لیوان برای آب خوردن نیز پیدا نمی‌شود.

گویا مسئولان یاد شده، از مقامات در بندرعباس خواسته بودند نسبت به راه‌اندازی خطوط تلفن، اینترنت، تلویزیون و فضای مسلط به بازی برای این جایگاه اقدام کنند.

جایگاهی نیز که در روی سکوها ایجاد شده است، تنها شامل چند میز، بدون محافظ و بخش‌های جداکننده از سکوهای تماشاگران است به نحوی که این میزها کاملاً در معرض تردد تماشاچیان قرار دارد.

مشخص نیست مسئولان یاد شده، پس از گذشت سیزده هفته از لیگ برتر و برگزاری چند بازی از لیگ دسته یک در ورزشگاه تازه ساخت خلیج فارس می‌خواهند تا کی به رفع این مشکلات بی‌توجه باشند.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول