اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شمشیرباز ملی‌پوش کشور در گفت‌وگو با فارس

تمام توانم را برای حضور در المپیک 2016 بکار می‌بندم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم ملی شمشیربازی ایران در اسلحه سابر گفت: تمام توان و تلاشم را به کار می‌بندم تا بتوانم سهمیه المپیک 2016 ریوی برزیل را در این رشته ورزشی کسب کنم.

تمام توانم را برای حضور در المپیک 2016 بکار می‌بندم

حمیدرضا طاهرخانی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: از سال 2003 وارد عرصه حرفه‌ای ورزش شمشیربازی شدم که در این مدت توانستم پنج مدال جهانی و 9 مدال آسیایی را در اسلحه سابر کسب کنم.

وی افزود: متولد سال 1365 بوده و از 9 سالگی با تشویق خانواده‌ام به این رشته ورزشی پرهیجان روی آوردم.

طاهرخانی با اشاره به اینکه مسابقات آسیایی 2013 اردیبهشت ماه 92 به میزبانی کشور لبنان آغاز می‌شود، تصریح کرد: هدف اصلی ما بازی‌های آسیایی شمشیربازی سال 2014 میلادی به میزبانی کشور کره جنوبی است که امیدواریم ملی‌پوشان کشورمان بتوانند نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در این دوره از رقابت‌ها بوده و مدال‌های خوش‌رنگی را کسب کنند.

بازیکن تیم ملی شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران در اسلحه سابر با اعلام اینکه مسابقات 2016 المپیک ریو برزیل مهم‌ترین میدان رقابت برای هر شمشیربازی است، گفت: تمرینات فشرده و مستمر خود را بعد از المپیک لندن آغاز کرده و هم‌اکنون با توجه به در پیش بودن رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی در شرایط فشرده‌ای قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه تمام توان و تلاشم را به کار می‌بندم تا بتوانم سهمیه المپیک آینده را کسب کنم، ابراز داشت: حضور مجتبی عابدینی در المپیک 2012 لندن از ایران اسلامی در رشته شمشیربازی نشان داد که این رشته ورزشی در کشورمان می‌تواند طی سال‌های آینده نماینده بیشتری در این میدان بزرگ رقابت بین ورزشکاران داشته باشد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول