اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل خبر داد

جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام در بابل

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: برای استفاده از ظرفیت‌های کشتارگاه صنعتی بندپی غربی از کشتار غیرمجاز دام در بابل جلوگیری شده است.

جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام در بابل

محمد مهدوی در حاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی بندپی غربی بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: برای ایجاد صنایع تبدیلی و جانبی و توسعه کشتارگاه صنعتی بندپی غربی، اتحادیه قصابان و تعاونی دهیاران بابل اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه در برابر اصل 44 قانون اساسی طرح توسعه کشتارگاه صنعتی بندپی غربی در گذشته به بخش خصوصی واگذار شده بود، اما این کار منجر به شکست شد و بخش خصوصی نتوانست طرح توسعه این کشتارگاه را به نحو مطلوبی انجام دهد.

مهدوی بیان داشت: برای اجرای طرح توسعه و بالا رفتن راندمان کار به امور دام وزارت کشاورزی درخواست کردیم تا از ظرفیت اتحادیه قصابان و تعاونی دهیاران شهرستان بابل برای تقویت این مجموعه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: سال گذشته در معاونت برنامه‌ریزی کارگروه مبارزه با کشتار غیرمجاز دام در بابل را فعال کردیم تا به جز کشتارگاه صنعتی کشتار دام در بندپی غربی در مکان دیگری انجام نشود و به شدت نیز با متخلفان برخورد شده است.

فرماندار بابل اذعان داشت: از فرمانداران بابلسر و فریدونکنار نیز درخواست کردیم کشتار خود را به این کشتارگاه سوق دهند و با کشتار غیرمجاز برخورد کنند که همکاری خوبی از سوی فرمانداران این دو شهر انجام شده است.

انتهای پیام/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول