اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان خواستار شد

راه‌اندازی کشتارگاه طیور در جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: احداث و راه‌اندازی کشتارگاه طیور یکی از نیازهای جنوب کرمان است.

راه‌اندازی کشتارگاه طیور در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم توکلی ظهر امروز در دیدار با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: جنوب کرمان با توجه به هم مرز بودن با استان‌های مرزی با معضل قاچاق دام رو به‌رو است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای دامپروری در این منطقه افزود: یکی از بزرگ‌ترین مرتع‌های ایران در این منطقه قرار دارد و همچنین بیش از 2.5 میلیون رأس نیز در جنوب کرمان وجود دارد.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان این منطقه را دارای ظرفیت عظیم برای تولیدات دامی خواند و خاطرنشان کرد: بیش از 60 هزار رأس دام در جازموریان وجود دارد.

وی نبود کشتارگاه صنعتی را یکی دیگر از مشکلات این منطقه خواند و ابراز داشت: وجود کشتارگاه سنتی بهداشت مردم را به خطر می‌اندازد.

توکلی با اشاره به همکاری خوب شهرداران جنوب کرمان برای ساماندهی کشتارگاه‌های سنتی اذعان داشت: ایجاد یک کشتارگاه صنعتی در جنوب کرمان ضروری است.

وی ذبح دام در منازل و معابر را در چهار شهرستان بدون کشتارگاه غیر بهداشتی عنوان کرد و افزود: کشتارگاه طیور یکی از نیازهای جنوب کرمان است.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول