اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد

اختصاص 10 آمبولانس به علوم‌پزشکی جیرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: با تصویب ستاد راهبردی جنوب و توسعه استان کرمان تعداد 10 دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت اختصاص یافت.

اختصاص 10 آمبولانس به علوم‌پزشکی جیرفت

ابراهیم غنچه‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با توجه به برگزاری جلسه ستاد راهبردی جنوب و توسعه استان کرمان اظهار داشت: این ستاد راهبردی که بر اساس دستور رئیس جمهوری تشکیل شده، کماکان به قوت خود باقی است و به کار خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: شایعاتی که بر منحل شدن ستاد راهبردی توسعه جنوب کرمان و تبدیل آن به ستاد راهبردی توسعه استان کرمان دامن می‌زند، واقعیت ندارد و هر دو ستاد هم‌اکنون در حال فعالیت هستند.

غنچه‌پور تصریح کرد: این جلسه که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد دارای مصوبات بسیار خوبی از جمله در بحث انتقال آب کشاورزی از طرف دریای عمان به منطقه جنوب کرمان داشته است.

وی بحث استخدام کارکنان دانشگاه علوم‌پزشکی را یکی دیگر از مصوبات این جلسه خواند و ابراز داشت: حدود 10 آمبولانس به دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت نیز اختصاص یافت.

غنچه‌پور عنوان کرد: تسهیلات کشاورزی برای مکانیزه کردن آب که حدود 85 درصد آن برای کشاورزان بلاعوض و پنج درصد تشویقی برای استانداری است، نیز در این ستاد تصویب و اختصاص داده شد.

فرماندار جیرفت گفت: همچنین در مورد سه‌راهی جیرفت دارزین و جیرفت کهنوج و جاده‌های روستایی که متعلق به مناطق محروم هستند، اعتباراتی اختصاص داده شده است.

غنچه‌پور بیان داشت: در این جلسه مقرر شد، یک کمیته به ریاست استاندار مبنی بر بررسی تسهیلات کشاورزان در زمینه بخشودگی دیرکرد و جرایم آن‌ها تشکیل و با توجه به هر منطقه تصمیم مقتضی اتخاذ شود.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول