اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خواستار شد

جلوگیری از تعطیلی کشتارگاه صنعتی بندپی غربی بابل

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشتارگاه صنعتی بندپی غربی از مصوبات سفرمقام معظم رهبری به استان مازندران بوده است، گفت: از تعطیلی کامل کشتارگاه صنعتی بندپی غربی بابل جلوگیری شود.

جلوگیری از تعطیلی کشتارگاه صنعتی بندپی غربی بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین نیازآذری امشب در بازدید از کشتارگاه صنعتی بندپی غربی بابل اظهار داشت: با توجه به اینکه شغل اصلی مردم منطقه بندپی دامپروری است باید صنعت دامپروری در این منطقه رونق یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه کشتارگاه صنعتی بندپی غربی از مصوبات سفرمقام معظم رهبری در سال 1374 بوده است اما در حال حاضر این کشتارگاه یک سوم ظرفیت تولید در حال فعالیت است که در صورت حمایت نکردن مسئولان تعطیل می‌شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه باید از صدور مجوز جدید برای کشتارگاه‌های صنعتی در مازندران جلوگیری شود، بیان داشت: سرمایه‌گذاری بزرگ در کشتارگاه صنعتی بندپی غربی انجام شده و این واحد از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است اما مسئولان به جای فعال کردن بخش‌های مختلف این کشتارگاه درصدد صدور مجوز برای ایجاد کشتارگاه‌های جدید در مازندران هستند که باید از این کار جلوگیری شود.

نیازآذری ایجاد صنایع تبدیلی و جانبی را از نیازهای ضروری کشتارگاه صنعتی بندپی غربی برشمرد و تصریح کرد: با ایجاد واحدهای جدید فرصت‌های شغلی مناسبی برای مردم منطقه ایجاد می‌شود.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه کشتارگاه صنعتی بندپی غربی، غرب مازندران را زیرپوشش دارد اما در حال حاضر تنها شهرهای بابلسر و آمل کشتار دام خود را به این کشتارگاه سوق داده و بقیه شهرها از ظرفیت این واحد دامی استفاده نمی‌کنند که نیاز است تدابیری انجام شود تا کشتار دام همه شهرهای غرب مازندران در این کشتارگاه انجام شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول