اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اولین بار

خراسان‌شمالی در جشنواره مطبوعات حضور ندارد

خبرگزاری فارس: نوزدهمین جشنواره مطبوعات در حالی دومین روز خود را سپری می‌کند که خراسان‌شمالی در این جشنواره غایب است.

خراسان‌شمالی در جشنواره مطبوعات حضور ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، خراسان‌شمالی طی پنج سال گذشته از استان‌های فعالی بوده که به طور منظم در این رویداد بین‌المللی که سالانه یک بار برگزار شده، شرکت داشته است.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از جشنواره مطبوعات، تمام استان‌ها به غیر از خراسان‌شمالی در آن شرکت دارند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی در پاسخ به این پرسش درباره دلایل عدم شرکت استان در این جشنواره گفت: البته غرفه خراسان‌شمالی تا فردا در جشنواره برپا خواهد شد.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در عین حال کمبود منابع مالی برای تأمین هزینه‌ها برای شرکت در جشنواره را از دلایل بی‌رغبتی استان برای حضور در نمایشگاه مطبوعات عنوان کرد.

وی گفت: بر اساس برنامه قرار است تا یک نماینده از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی و یک نماینده از خانه مطبوعات در غرفه این استان حضور یابند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی با تاکید بر علاقه‌مندی این معاونت برای حضور در این قبیل از برنامه‌ها، کاهش چشمگیری اعتبارات این حوزه در استان طی امسال را یادآور شد.

نمایشگاه نوزدهم مطبوعات از روز گذشته به مدت هشت روز از هفتم تا 14 آبان ماه دایر در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران دایر شده است.

به گزارش فارس، در نمایشگاه امسال تاکنون 30 استان هر کدام با 50 نشریه حضور دارند که در مجموع در بخش مطبوعات استان‌‌ها 2 هزار و 380 نشریه است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول