اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر فریدونکنار:

مانور نجات ساحلی و دریایی در فریدونکنار برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فریدونکنار گفت: مانور نجات ساحلی و دریایی در سواحل فریدونکنار با شرکت امدادگران و نجات‌گران آموزش دیده جمعیت هلال‌احمر این شهرستان برگزار شد.

مانور نجات ساحلی و دریایی در فریدونکنار برگزار شد

هادی شفیع‌زاده‌کناری امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: در مانور نجات ساحلی و دریایی چهار سکانس توسط نجات‌گران هلال‌احمر و ناجیان غریق شهرستان طراحی و اجرا شده بود که با استقبال زیادی مواجه شد.

وی افزود: همچنین ناجیان غریق با تمامی امکانات لازم حضور داشتند و افراد پس از اتمام مانور یک کلاس بازآموزی نیز با همین عنوان در کنار پست امداد و نجات ساحلی دایر کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شعبه فریدونکنار بیان داشت: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر در کنار ناجیان غریق در تابستان عملکرد خیره‌کننده‌ای آغاز خود به نمایش گذاشتند چون ما شهرستانی بویم که بهترین آمار غریق را داشتیم که تنها یک جوان آنهم در ساعت غیر از طرح سالم‌سازی در فریدونکنار غریق منجر به فوت شد.

این مسئول ادامه داد: امسال بسیار آماده‌تر بودیم و توانستیم امنیت بسیار خوبی را در سواحل منطقه ایجاد کنیم.

وی از حضور هشت نجاتگر در سراسر سطح سواحل منطقه به همراه یک گشت موتوری نیز خبر داد و افزود: نخستین پایگاه امدادونجات دریایی استان مازندران نیز با نام امدادگر شهید رسولی در بندر فریدونکنار مستقر است در این ایام 24ساعته فعالیت داشته است.

به گفته شفیع‌زاده‌کناری کلاس‌های آموزشی کمک‌های اولیه و امداد و نجات توسط جمعیت هلال‌احمر شهرستان فریدونکنار برگزار می‌شود که علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به واحد آموزش جمعیت مراجعه کنند.

این مسئول گفت: واحد امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر فریدونکنار در زمستان 90 و نوروز 91 همزمان با دیگر نقاط کشور اقدام به اجرای طرح امداد جاده‌ای کرده و کلاس آموزش اسکان اضطراری توسط واحد پیشاهنگان همزمان با دیگر خانه‌های پیشاهنگی در سراسر ایران، برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شعبه فریدونکنار تصریح کرد: همچنین 50 سبد غذایی به ارزش 15 میلیون ریال تهیه و میان نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول