اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مقابله با مشکلات ناشی از فصل سرما

مانور آمادگی مقابله با بحران‌‌ برگزار شد

خبرگزاری فارس: مانور شهرداری قم برای آمادگی مقابله با بحران‌های باران، برف و یخ‌بندان در فصل سرما برگزار شد.

مانور آمادگی مقابله با بحران‌‌ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری پیش از ظهر امروز در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت‌های نیروهای شهرداری در آماده‌‌سازی قم برای جلوگیری از بحران‌های احتمالی، آمادگی کامل را زمینه‌ای برای بهره‌برداری از نعمت‌های خدادادی دانست.

وی در این مانور که با هدف آمادگی کامل نیروها و پرسنل شهرداری کلانشهر قم با توجه به آغاز فصل سرما و بحران‌های احتمالی ناشی از ریزش نزولات آسمانی و یخ‌بندان برگزار شد عنوان کرد: شهر قم علاوه بر اینکه از لحاظ حفظ حقوق شهروندان قمی مهم است دارای جایگاهی ملی و فراملی است.

شهردار قم تاکید کرد: ما باید به این نکته توجه کنیم که آبروی قم آبروی شیعه است و قم باید نشان دهد که مرکز و پایتخت تشیع است.

محسن اوروجی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم نیز در این مراسم با مهم توصیف کردن برگزاری این مانور ابراز کرد: به طور معمول پاییز و زمستان بحران نیستند بلکه این فصول از سال فصولی هستند که نعمت‌های مختلف خداوند بر مخلوقات عرضه می‌شود.

اوروجی اضافه کرد: زمانی که سیل می‌آید، در واقع نعمتی از نعمت‌های خدا بر ما عرضه شده و نکته مهم در این جا این است که ما بتوانیم از این نعمت خدا به درستی استفاده کنیم.

جهان‌بخش نجف‌زاده رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری قم یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که به بیان مطالبی در ارتباط با فعالیت‌های انجام شده توسط شهرداری قم برای جلوگیری از بحران‌های احتمالی پرداخت.

عباس ذاکریان رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم نیز در این مراسم یکی از مهم‌ترین مشکلات پیش روی ستاد بحران را ریختن پساب‌های منازل به انهار خیابان‌ها دانست و از شهروندان قمی خواست تا برای جلوگیری از مشکلات احتمالی از انجام این کار خودداری کنند.

در این مانور که توسط شهرداری قم برگزار شد، ناوگان موتوری شهرداری قم که برای مقابله با بحران‌های احتمالی فصل سرما تجهیز شده‌اند به نمایش گذاشته شد.

همچنین نیروهای بخش‌های مختلف شهرداری قم که برای آمادگی فصل سرما آموزش دیده‌اند نیز در این مانور شرکت کرده و توان شهرداری قم در مقابله با بحران‌های احتمالی فصل سرما و یخ‌بندان را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول