اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد:

تعمیق باورهای دینی مهم‌ترین راهبرد‌ ‌کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی دین‌باوری و تعمیق باورهای دینی خانواده‌ها را از مهم‌ترین راهبردهای حوزه فرهنگی کمیته امداد عنوان کرد.

تعمیق باورهای دینی مهم‌ترین راهبرد‌ ‌کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان اکبر میرشکار ظهر امروز در جمع مسئولان فرهنگی استان کرمان اظهار داشت: بخش فرهنگی سازمان بزرگ حمایتی امداد به دلیل مسئولیت سنگینی که به عهده دارد از کمک 4 هزار نفر نیروی متعهد و متخصص در این مجموعه بهره می‌برد.

وی بیان داشت: 250 مرکز فرهنگی، 100 کانون فرهنگی دائم، 100 خوابگاه شبانه‌روزی و 20 اردوگاه دانش‌آموزی برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد را اجرا می‌کنند.

میرشکار دین‌باوری و تعمیق باورهای دینی خانواده‌ها را از مهم‌ترین راهبردهای حوزه فرهنگی کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد و افزود: انجام برنامه‌های فرهنگی منطبق با منویات رهبری، هدفمندی و نظام‌مندی فعالیت‌ها، بومی‌سازی شیوه و محتوا، توزیع عادلانه خدمات و ... از دیگر راهبردهای این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: توانمندسازی افراد از طریق خدمات تحصیلی جزو اهداف اصلی معاونت فرهنگی کمیته امداد است که در این راستا 300 هزار دانش‌آموز طی 10 سال گذشته از دانشگاه‌های کشور فازغ‌التحصیل شده و 92 درصد آنها مشغول به کار هستند.

میرشکار ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی دارای 750 مشاور خانواده و 750 مشاور دینی است که به ازای هر 200 خانواده یک مشاوره دینی و یک مشاور خانوادگی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد عنوان کرد: از روز اول تابستان تا 30 شهریور ماه برنامه‌های ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان اجرا شد.

میرشکار ابراز داشت: اردوهای سال جاری این نهاد حمایتی کاملا بر‌اساس نیاز و به صورت تخصصی طراحی شد که علاوه بر دانش‌آموزان و دانشجویان دیگر اعضای خانواده نیز در آنها شرکت داشتند و 500 هزار جلد متون آموزشی در راستای برنامه‌های اوقات فراغت تهیه شده و در اختیار خانواده‌ها قرار گرفت.

معاون فرهنگی کمیته امداد گفت: هر ساله با کمک خیران بیش از 30 هزار نفر از سالمندان زیر پوشش کمیته امداد با عنوان طرح "حج فقرا" به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی اذعان داشت: کمیته امداد امام خمینی ‌در شش ماه دوم سال جاری پیوست فرهنگی خدمات حمایتی خود را اجرا می‌کند که در این راستا 11 خدمت پیوست آنها آماده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول