اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب‌ رئیس ‌فراکسیون ‌دانشگاه‌های‌ کشور:

جشن‌های زیر سایه خورشید بستر مناسبی برای تعمیق باورهای دینی است

خبرگزاری فارس: نائب‌ رئیس ‌فراکسیون ‌دانشگاه‌های‌ کشور گفت: جشن‌های زیرسایه خورشید بستر مناسبی برای تعمیق باورهای دینی در نسل جوان جامعه است.

جشن‌های زیر سایه خورشید بستر مناسبی برای تعمیق باورهای دینی است

حسین آذین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد افزود: رمز ماندگاری فرهنگ‌رضوی در این جشن‌ها و مناسبت‌ها حضور و مشارکت پرشور مردم است چرا که درطول قرون مختلف گسترش ارزش‌های دینی جامعه به‌وسیله مردم اتفاق افتاده است.

وی، با تأکید بر اهمیت برگزاری«جشن‌های زیر سایه خورشید» در پنج کشور جهان خاطرنشان کرد: گسترش این جشن‌ها از سطح استان‌ها به سطح بین‌المللی نقطه شروعی برای ترویج سیره معصومین(ع) در تمامی جوامع اسلامی و سراسر جهان است.

آذین، بابیان این‌که برنامه‌های ارائه شده در«جشن‌های زیر سایه خورشید» باید براساس یک نیاز سنجی صحیح صورت بگیرد، تصریح‌ کرد: بهره‌مندی از خلاقیت و ایده‌های جدید از سوی کارشناسان متخصص بیان مفاهیم معنوی را برای نسل جوان جامعه قابل فهم‌تر می‌سازد.

نماینده مردم رفسنجان و انار درمجلس‌شورای‌اسلامی در ادامه اظهارداشت: در شرایط کنونی که هجمه‌های فرهنگی دشمن با استفاده از فضای مجازی فطرت‌های پاک جوان ایرانی را نشانه گرفته است وظیفه مسئولان فرهنگی کشور و به‌خصوص مدیران فرهنگی آستان‌قدس‌رضوی این است که با به‌کارگیری درست از فضای مجازی و اینترنت بتوانند مقابله‌ی حساب شده‌ا‌‌‌ی با دشمنان در عرصه‌ جهانی داشته باشند.

پنجمین دوره جشن‌های‌مردمی‌و معنوی زیر سایه ‌خورشید در 100 شهر از  22 استان و 14 شهر از 5 کشور از 28 شهریور لغایت هفتم مهرماه سال جاری و به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس‌رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول