اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

تقویت باورهای دینی برای مقابله با مواد مخدر موثر است

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان گفت: باید تمام دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و نهادهای مختلف دست به دست هم بدهند تا با تقویت باورهای دینی در راستای مقابله با مواد مخدر گام بر دارند.

تقویت باورهای دینی برای مقابله با مواد مخدر موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، فضل‌الله کفیل در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر شهرستان با بیان اینکه باید تمام دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و نهادهای مختلف دست به دست هم بدهند تا با اقدامات ایجابی لازم، پدیده شوم اعتیاد در جامعه کاهش یابد، اظهار کرد: تقویت باورهای دینی برای مقابله با مواد مخدر موثر است.

وی افزود: مبارزه با مواد مخدر، نیازمند فرهنگ‌سازی، برنامه‌های همه‌جانبه و عزم راسخ است و برای ایمن‌سازی جامعه و مهار اعتیاد باید یک مبارزه همه جانبه داشته باشیم.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: تردیدی نیست که عمده‌ترین برنامه برای تحقق این امر، پیشگیری است که آموزش، برنامه‌های تفریحی و سرگرمی برای جوانان، اقدامات فرهنگی، فیلم، سخنرانی و همایش و به‌ کارگیری مجموعه اقدامات هدفمند و موثر برای کاهش بروز اعتیاد از ابعاد گوناگون این امر است.

وی از کمپ‌های ترک اعتیاد به عنوان یکی از ابزار کمک به درمان و جدایی معتادان از اعتیاد نام برد و گفت: کمپ‌ها باید استانداردهای لازم را رعایت کنند.

کفیل افزود: برای نظارت بر کمپ‌ها، کمیته بازرسی تشکیل شده و ضمن بازرسی دوره‌ای برای جلوگیری از عوارض و خسارت جبران‌ناپذیر احتمالی با کمپ‌های متخلف در کوتاهترین زمان برخورد قانونی می‌شود.

وی همچنین خواستار شناسایی خیران برای تأمین هزینه‌های ترک اعتیاد معتادان بی‌بضاعت معرفی شده از سوی اداره بهزیستی شهرستان اصفهان شد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول