اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان:

سالن پوریای ولی برای تمرین کشتی مناسب نیست

خبرگزاری فارس: معاون فنی باشگاه فولاد ماهان گفت: سالن پوریای ولی شرایط تمرین برای یک تیم کشتی نوجوانان را هم ندارد و باید برای تمرینات و مسابقات تیم‌های کشتی ماهان راه حل اساسی پیدا کنیم.

سالن پوریای ولی برای تمرین کشتی مناسب نیست

جلال زهرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اظهار کرد: سالن پوریای ولی با وجودی که سالن اختصاصی کشتی است اما به دلیل غیراستاندار بودن به هیچ عنوان شرایط مناسبی ندارد.

وی با اشاره به حضور تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ماهان در لیگ برتر بیان داشت: برای تمرینات و مسابقات این دو تیم باید پیش‌بینی‌های لازم صورت گیرد تا مشکلی برای حضور در لیگ نداشته باشیم.

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان ادامه داد: برای مسابقات دو تیم روی سالن 17 شهریور نظر داریم اما برای سالن تمرینی باید سالن مناسبی را پیدا کنیم.

وی به قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی آزاد اشاره کرد و افزود: براساس قرعه‌کشی صورت گرفته با تیم‌های گاز مازندران، داماش بابل و اکسیر بروجرد هم‌گروه شده‌ایم و در هفته نخست لیگ نیز میزبان هستیم.

زهرایی اضافه کرد: برای حضور در لیگ کشتی فرنگی نیز اعلام آمادگی خود را به سازمان لیگ اعلام کرده‌ایم و پس از مشخص شدن تعداد تیم‌های شرکت‌کننده، قرعه‌کشی این لیگ نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول