اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه مشترک امام جمعه، فرمانده سپاه و بسیجیان هیرمند اعلام شد

سردار لکزایی از پیشکسوتان شهادت، خون و مقاومت بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و بسیجیان شهرستان هیرمند با صدور بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: سردار شهید لکزایی از پیشکسوتان شهادت، خون و مقاومت از استان سیستان‌وبلوچستان بود.

سردار لکزایی از پیشکسوتان شهادت، خون و مقاومت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: قدر مسلم سردار سرافراز اسلام، جانباز بی‌ادعای دفاع مقدس، لکزایی شهید از پیشکسوتان شهادت، خون و مقاومت بود که امروز در فراق او خیل عظیم بندگان صالح خداوند کریم به عزا نشسته‌اند، گرچه رفتن در قاموس آن مجاهد نستوه آرزویی بود که اینک با وصال و رسیدن به حضرت دوست برآورده شد.

این بیانیه می‌افزاید: لکزایی قهرمانی است که هر سیستانی به وجودش مفتخر، به حضورش سرافراز و با روحیه‌اش شاداب می‌شد و اینک در کنار فرزند و یاران شهیدش در جوار رحمت حق تعالی از درسی که به جوانان این آب و خاک داده است، آسوده خاطر قهقهه مستانه شهادت سر می‌دهد.

ما مردم و مسئولان شهرستان هیرمند ضایعه از دست دادن سردار سپاه اسلام، بسیجی مخلص، یار امام و رهبری «حبیب لکزایی» جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان و مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده عزیز و داغدارش و مردم شریف سیستان‌وبلوچستان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و مغفرت و رحمت واسعه الهی را خواستاریم.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول