اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:

دبیرخانه همایش تجلیل از پیشکسوتان فعال بماند

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: دبیرخانه دایمی همایش تجلیل از پیشکسوتان بلدیه در اردبیل باید فعال بوده و همه ساله شاهد برگزاری آیین‌های تجلیل در قدردانی از زحمات شهرداران و تلاشگران شهر باشد.

دبیرخانه همایش تجلیل از پیشکسوتان فعال بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی عصر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت:‌ شورا در سال آخر فعالیت خود باید با ظرافت خاص کارها را به پیش ببرد و با جدی گرفتن فرصت خدمتگزاری اجازه ندهد عده‌ای فرصت‌‌طلب و سود‌جو علیه شورا و شهرداری جو تبلیغاتی و روانی به راه اندازند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته شهرداران و دست‌اندرکاران مجموعه شهری خود فضایی را ایجاد نمی‌کردند تا علیه شورا موضع‌گیری شده و تضعیف این نهاد در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: امروز نیز نباید اجازه دهیم تا فضای تضعیف و تخریب شورا به وسیله عده‌ای از عوامل و دست‌اندرکاران مجموعه شهرداری یا افراد فرصت‌طلب به وجود آید در حالی که ما با همراهی شهرداری از کمترین فرصت برای ارائه بهترین خدمات استفاده می‌کنیم و معتقدیم شورا و شهرداری به عنوان بازوان توانمند می‌توانند در کسب اعتماد و اطمینان عمومی موفق عمل کنند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل با انتقاد از برخی فضاسازی‌های تصنعی و کم‌لطفی‌ها در حق شورای شهر یادآور شد: ما در همه احوال پشتیبان و یاریگر شهرداری و پرسنل زحمتکش این مجموعه هستیم و در تلاش هستیم نقص‌های احتمالی را نیز با طرح‌ها و پیشنهادات خود برطرف کنیم تا حرکت‌های رو به جلو همچنان ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل با درخواست شهرداری در قالب ماموریت نجات عبداللهی، گل‌محمدی، احمدیان و خلیل احمدی در استانداری اردبیل که با حضور اکبر نیکزاد در سمت استانداری این نیروها جذب استانداری شده است موافقت شد.

همچنین در این جلسه با ادغام سازمان پسماند و خدمات موتوری شهرداری عزیزه تراز عضو شورای شهر اردبیل به عنوان نماینده شورا قرار شد در جلسات این سازمان‌های ادغام شده حضور پیدا کند.

همچنین در این جلسه شورا و شهرداری اردبیل 2 میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کرده و این مبلغ را در اختیار کمیته‌ امداد برای حمایت از محرومان قرار دادند.

در ادامه این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل با ارائه تخفیف 20 درصدی به مناسبت هفته ناجا برای صدور پروانه‌های ساختمانی برای پرسنل نیروی انتظامی در فاصله 15 مهر تا 15 آبان ماه موافقت کردند و قرار شد لوح تقدیری در سپاس و قدردانی از فرماندهی انتظامی استان تهیه شده تا در قدردانی از تعامل شهرداری و شورا با ناجا تقدیم ابراهیم کریمخانی فرماندهی انتظامی استان شود.

همچنین در این جلسه رئیس شورای شهر اردبیل نیز در سخنانی ضرورت ساماندهی و به روزرسانی املاک و مستغلات شهرداری را یادآور شد و گفت: این ساماندهی و اطلاع‌رسانی باید به روز بوده به طوری که املاک قابل واگذاری، تعریض، تمدید و همچنین دریافتی‌های شهرداری از این املاک و مستغلات و وصولی‌ها مشخص شود.

حجت‌الاسلام محمد رضا سرداری تصریح کرد: ما باید از نحوه قراردادها و دریافت هزینه‌ها و وصولی‌های شهرداری در این زمینه اطلاع داشته باشیم تا با ارتباط و تعامل بیشتر بتوانیم مشکلات احتمالی را برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دیگر عضو شورای شهر اردبیل نیز به ضرورت توجه به کسب در‌آمد پایدار شهرداری اشاره کرد و بیان داشت:‌ آنچه ضروری به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی درست در توسعه و تقویت املاک و مستغلات شهرداری است.

عزیزه تراز همچنین از شهرداری خواست تا محل اسکانی را برای کادر شهرداری و خانواده‌های آنها در اماکن زیارتی نظیر قم و مشهد مقدس مهیا کند تا بتوان از این مکان‌ها در هنگام سفر پرسنل و نیروهای زحمتکش شهرداری استفاده کرد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول