اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر فجر خبر داد

آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری جشنواره‌های مختلف ملی

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی بیست و چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر گفت: با ارزیابی‌های صورت گرفته استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در سطح ملی را دارد.

آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری جشنواره‌های مختلف ملی

امین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برگزاری جشنواره تئاتر منطقه سه کشور به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد بدون تردید خبر اول رسانه‌های استان در چند روز پیش رو خواهد بود.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه سه کشور، برگزاری جشنواره‌ها به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد را فرصتی مناسب ارزیابی کرد و گفت: امید است در افقی روشن شاهد پیشرفت بیشتر تئاتر استان و برگزاری دیگر جشنواره‌ها در سطوح ملی باشیم.

درخشان بیان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مجموعه تئاتر کشور به این باور رسیده است که کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌های بالای تئاتر کشور برخوردار است.

وی نقش رسانه‌ها در انعکاس اخبار این جشنواره را ضروری دانست و گفت: اجرای برنامه‌های تئاتر یکی از تأثیرگذارترین هنرهای روز دنیا برای فرهنگ‌سازی بوده که بهترین وسیله برای انتقال پیام آن رسانه‌های جمعی و گروهی هستند.

این مسئول به ساز و کارهای لازم جهت پوشش خبری این جشنواره اشاره کرد و گفت: با ارزیابی صورت گرفته برای پوشش خبری بیست و چهارمین جشنواره تئاتر فجر اخبار این جشنواره از طریق زیرنویس از سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و خبرگزاری‌ها پوشش داده می‌شود.

درخشان در ادامه خاطرنشان کرد: در بخشی دیگر از این کار، کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی با ارسال پیامک به وسیله سامانه پیام کوتاه و نصب بنرهای ویژه در سالن‌های نمایش و ایجاد فضای تبلیغاتی در سطح استان اقدام به اطلاع‌رسانی گسترده و مناسب می‌کند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول