اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رویکرد ارزیابی رسانه‌ها برگزار می‌شود

نخستین جشنواره «هنر و رسانه»

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره «هنر و رسانه» با رویکرد ارزیابی فعالیت رسانه‌ها در موضوع هنر و ایجاد رابطه تعاملی میان این دو عرصه در قزوین در حال برگزاری است.

نخستین جشنواره «هنر و رسانه»

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین این جشنواره توسط معاونت هنری با موضوعات تئاتر، موسیقی، تجسمی، مد و لباس و آموزش هنر در حال برگزاری است.

بنا بر این گزارش پایان مهلت ارسال آثار این جشنواره در مرحله اول 30 مهر ماه اعلام شد که این زمان به دلیل درخواست تعدادی از خبرنگاران که امکان حضور در جشنواره را پیدا نکرده بودند تا تاریخ 15 آبان ماه تمدید شد.

گفتنی است این جشنواره همچنین در رشته‌های خبر و گزارش خبری، یادداشت و سرمقاله، نقد، مقاله، تحقیق، گزارش (توصیفی، تحلیلی، تحقیق)، عکس و گزارش تصویری، مصاحبه و تیتر در بخش‌های مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رادیو تلویزیون برگزار می‌شود.

شایان ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 02166708863 و 02166709850 تماس حاصل کرده و برای دریافت فراخوان جشنواره به سایت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس

http://honari.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول