اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت فرهنگیان و دانش‌آموزان نرماشیر صورت می‌گیرد

احداث واحد آموزشی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان / ارسال 10 تن خرما به مناطق زلزله‌زده آذربایجان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان نرماشیر گفت: به همت فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان و بخش روداب یک واحد آموزشی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی احداث می‌شود.

احداث واحد آموزشی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان / ارسال 10 تن خرما به مناطق زلزله‌زده آذربایجان

عباس حدادیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نرماشیر اظهار داشت: از آن جا که مردم غیور و فداکار آذربایجان شرقی در زلزله سال 82 بم و نرماشیر کمک‌های خوبی داشتند، لذا فرهنگیان نرماشیر و بخش روداب نیز یک روز حقوق خود را برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اختصاص دادند.

وی افزود: بعد از جمع‌آوری این مبلغ هماهنگی‌هایی با مجمع خیران استان آذربایجان شرقی صورت گرفت و این مبلغ به حساب آنها واریز شد تا با مشارکت آموزش و پرورش نرماشیر و اداره کل نوسازی یک واحد آموزشی در این استان احداث شود.

حدادیان تصریح کرد: همچنین در یک اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه فرهنگیان و والدین دانش‌آموزان نرماشیری یک محموله 10 تنی خرما را برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی ارسال کردند.

وی خاطرنشان کرد: این خرما با مشارکت تمام دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان نرماشیر و بخش روداب فراهم و هر دانش‌آموز با اهدای حداقل یک کارتن 800 گرمی خرما در این امر خداپسندانه شرکت کرد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول