اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد

اتمام عملیات بتن‌ریزی 9 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی از اتمام عملیات بتن‌ریزی در بیش از 9 هزار واحد مسکونی بازسازی شده در مناطق زلزله‌زده استان خبر داد.

اتمام عملیات بتن‌ریزی 9 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استاندار آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی گفت: پی‌کنی بیش از 14 هزار واحد و اسکلت‌بندی 5 هزار و 700 واحد نیز به پایان رسیده و افزون بر دو هزار واحد در مرحله دیوارچینی است که به زودی به صاحبان آنها تحویل داده خواهد شد.

وی ادامه داد: از مجموع واحدهای آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده، 11 هزار و 800 واحد در مرحله آرماتوربندی، 2600 واحد در مرحله اجرای سقف و 1950 واحد در مرحله بتن‌ریزی سقف قرار دارد.

علیرضابیگی با بیان اینکه تاکنون برای 17 هزار و 476 واحد در مناطق زلزله‌زده پرونده بازسازی تشکیل شده، افزود: قرارداد ساخت 13 هزار و 854 واحد با پیمانکاران امضا شده و کار بازسازی با سرعت تمام در این مناطق در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با اتمام بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده، نیازمندی‌های جدیدی تعریف خواهد شد و برای برقراری شرایط عادی زندگی در این مناطق نیازمند جذب امکانات بیشتر هستیم.

علیرضابیگی با تاکید بر بازسازی فضاهای عمومی و زیرساخت‌های مناطق زلزله‌زده گفت: خیّرین می‌توانند در احداث اماکن عام‌المنفعه از قبیل مسجد، مدرسه، خانه‌های بهداشت، کتابخانه و سایر نیازمندی‌های عمومی مشارکت کنند.

وی تاکید کرد: به فضل الهی بازسازی مناطق زلزله‌زده ارسباران با موفقیت به اتمام خواهد رسید و این منطقه نقطه درخشان توسعه و آبادانی در استان آذربایجان‌شرقی خواهد بود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول