اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر خبر داد

اختصاص اعتبار 5 میلیارد ریالی برای استحکام بخشی پل گرگر

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از اختصاص 5 میلیارد ریالی برای استحکام بخشی پل گرگر و حل مشکلات مالی این پروژه خبر داد.

اختصاص اعتبار 5 میلیارد ریالی برای استحکام بخشی پل گرگر

حیدر نجفی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: پروژه استحکام بخشی پل گرگر شوشتر دچار مشکلات اعتباری شده و به دلیل اینکه از تعطیلی این پروژه جلوگیری شود اعتبار 5 میلیارد ریالی به آن اختصاص داده شده است.

وی درباره تامین این اعتبار گفت: این اعتبار از ردیف اعتبارات توسعه شهرستان شوشتر اختصاص یافته و مقدمات کار برای این منظور فراهم شده است.

این مقام مسئول با اشاره به نحوه اختصاص این اعتبار به پروژه پل گرگر تاکید کرد: این اعتبار در سرفصل اعتبارات عمران شهری به شهرداری داده می‏شود و سپس شهرداری اعتبار را برای اجرای پروژه در اختیار گنجینه ملی آب قرار خواهد داد.

نجفی خاطر نشان کرد: قرار است این پروژه در اسرع وقت به پایان برسد و نمی‏گذاریم استحکام بخشی پل باستانی گرگر به دلیل کمبود اعتبار به تعطیلی کشیده شود.

فرماندار شوشتر درباره بازگشایی مجدد و کامل این پل تاکید کرد: در تلاش هستیم که تا پایان سال جاری این اتفاق رخ دهد و با روند موجود شاید حتی زودتر از موعد شاهد بازگشایی پل گرگر باشیم.

وی تاکید کرد: اجرای این پروژه با مشکلات زیادی همراه بوده و مسئولان شهرستان شوشتر به ویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حل آنها تلاش زیادی انجام داده‏اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پل گرگر شوشتر از سال 1388 در شوشتر فروریخت و تاکنون عملیات مرمت آن ادامه دارد ابتدا در این پروژه اداره میراث فرهنگی متولی مرمت و استحکام بخشی بود که به دلیل نداشتن تخصص و اعتبار کافی برای اجرای طرح‏های استحکام بخشی، مجری پروژه به گنجینه ملی آب ایران تغییر یافت.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول