اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

احداث سدهای زیرزمینی از هدررفت آب جلوگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با احداث سدهای زیرزمینی با هزینه کم از هدر رفتن آب جلوگیری می‌شود و برای آبیاری درختان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

احداث سدهای زیرزمینی از هدررفت آب جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی یکشنبه شب در حاشیه بازدید از روستای زارین بخش جبالبارز شمالی شهرستان جیرفت در بین مردم این روستا اظهار داشت: ما باید از نعمت‌های خدادادی که به این منطقه داده شده است، شکرگزار باشیم.

وی با بیان اینکه اگر از نعمت وجود، عقل و توانایی‌های شخصی خوب استفاده کنیم، می‌توانیم محیط مطلوبی را ایجاد کنیم، تصریح کرد: برای افزایش وسعت رزق و روزی باید خمس و زکات مال خود را بدهیم که نقش بزرگی در زندگی ما خواهد داشت.

عارفی بیان داشت: با احداث سدهای زیرزمینی با هزینه کم از هدر رفتن آب جلوگیری می‌شود و برای آبیاری درختان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس خاطرنشان کرد: تحریم‌ها هیچ اثری بر بازار ایران نداشته است و مردم به خوبی در مقابل این توطئه دشمن ایستادگی کردند.

محمد سعیدی بخشدار جبالبارز شمالی نیز در جمع مردم این روستا اظهار داشت: بیشتر محصول کشاورزی این روستا مرکبات است و با خشکسالی‌های اخیر آسیب جدی به این منطقه وارد شده است.

وی افزود: این روستا ظرفیت خوبی برای توسعه دارد و یکی از اقداماتی که باید انجام گیرد، احداث سد زیرزمینی در حاشیه رودخانه زارین است و در صورت تامین اعتبار این طرح، کشاورزی این منطقه رونق خوبی دارد.

سعیدی بیان داشت: در این منطقه مشکل اساسی بحث راه بوده و با پیگیری‌های انجام شده حدود هشت کیلومتر آسفالت شده است و ایجاد این راه روستایی کمک بزرگی به رونق گردشگری منطقه می‌کند.

محمود معناصری معاون برنامه‌ریزی فرمانداری جیرفت نیز اظهار داشت: باید مشکلات این منطقه را شناسایی و رفع آنها در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول