اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور

استقلال و پرسپولیس امتیازات را تقسیم کردند

خبرگزاری فارس: از هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم استقلال ساری و پرسپولیس گناوه در استادیوم شهید متقی ساری با تساوی بدون گل امتیازات را بین خود تقسیم کردند.

استقلال و پرسپولیس امتیازات را تقسیم کردند

به گزارش فارس از شهرستان ساری، از هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور  شامگاه یکشنبه هفتم آبان دو تیم استقلال ساری و پرسپولیس گناوه در زیر بارش شدید باران استادیوم شهید متقی ساری با تساوی بدون گل امتیازات را بین خود تقسیم کردند.

این بازی امروز در حالی در استادیوم شهید متقی ساری برگزار شد  که پس از حدود هفت سال میزبان یکی از بازی‌های لیگ کشوری بوده است و حدود هزار تماشاگر را پس از مدت‌ها در زیر بارش پاییزی به ورزشگاه کشاند.

دو تیم در نیمه نخست برای محک زدن یکدیگر به میدان رفتند و در اکثر دقایق توپ در بین بازیکنان دو تیم در وسط میدان ردوبدل می‌شد و به آن صورت به جز در یکی ، دو مورد روی دروازه همدیگر خطر ساز نشدند.

دو تیم در نیمه نخست بدون اینکه گلی وارد دروازه یکدیگر کنند به رختکن رفتند تا از صحبت‌های مربیان خود برای آغاز نیمه دوم بهره ببرند.

با شروع نیمه دوم تیم میزبان برای اینکه به سه امتیاز حیاتی و با ارزش بازی دست یابد توپ و میدان را در اختیار گرفت اما موفق به باز کردن دروازه مهمان خود نشد.

بازیکنان استقلال ساری چندین بار روی دروازه حریف خطرساز شدند که با بی دقتی مهاجمان و دیگر بازیکنان هیچ کدام از موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد.

البته در پی حملات زیاد بازیکنان استقلال ساری یک بار بازیکنان این تیم موفق به گشودن دروازه مهمان شدند که از سوی داور گل با افساید بازیکن استقلال ساری پذیرفته نشد.

در کنار حملات بیش از حد تیم استقلال ساری در دو نوبت بازیکنان پرسپولیس گناوه روی دروازه میزبان خطرناک ظاهر شدند که دروازبان استقلال مانع گل شدن به درون دروازه شد.

این بازی برای قاضی میدان بسیار سخت و دشوار نبود زیرا در طول 90 دقیقه بازی داور میدان  فقط به یک بازیکن دو تیم سید یاسین موسوی نسب بازیکن پرسپولیس گناوه کارت زرد نشان داد.

با توجه به اینکه محمد حسن محمدی کیادهی که در نقش مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری فعالیت دارد و هم اکنون عضو شورای اسلامی شهرستان ساری نیز مشغول است در این بازی به عنوان مهمان ویژه‌ در استادیوم شهید متقی ساری حضور داشتند.

مهدی عبوری شهردار ساری، فرزانه و رسولی از معاونان شهرداری، نقیبی و احمدی عضو شورای اسلامی شهر، خلردی معاون مدیرکل ورزش و جوانان و نایب رئیس هیئت فوتبال استان و نجاریان رئیس هیئت فوتبال ساری و .... در ورزشگاه حضور داشتند.

به گزارش فارس، تیم استقلال ساری با این تساوی همچنان با یک بازی کمتر و با چهار امتیاز در رده سیزدهم جدول 14 تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول