اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره ملی عکس مشهد خبر داد

داوری 7540 عکس در پنجمین جشنواره ملی عکس مشهد

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره عکس مشهد گفت: داوری عکس‌های رسیده به پنجمین جشنواره ملی عکس مشهد در روزهای 16 تا 19 مهرماه 1391 در خانه هنرمندان مشهد برگزار شد.

داوری 7540 عکس در پنجمین جشنواره ملی عکس مشهد

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کیارنگ علایی امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هیئت داوران بخش عکس متشکل از ابراهیم بهرامی، اسماعیل عباسی، کریم ملک مدنی، ساعد نیک ذات و پیمان هوشمند‌زاده با بررسی آثار، در ‌‌نهایت 182 عکس در بخش اصلی (مشهد؛ شهری که دوستش می‌دارم) و 37 عکس در بخش ویژه (آزاد) را انتخاب کردند.

وی افزود: هیئت داوران بخش عکس‌نوشت این جشنواره، متشکل از: علی خدایی، مصطفی مستور و پیمان هوشمند‌زاده از میان 328 عکس‌نوشت رسیده، در ‌‌نهایت 23 اثر را برای بخش مسابقه و چاپ در کتاب، گزینش کردند.

 علایی یادآور شد: این جشنواره توسط مدیریت هنری شهرداری مشهد برگزار می‌شود و در مراسم پایانی که در بهمن 1391 برگزار می‌شود، براساس رای داوران، در بخش اصلی، به پنج اثر برگزیده به صورت همسطح مبلغ 12 میلیون ریال، به پنج اثر شایسته تقدیر مبلغ 3 میلیون ریال، و در بخش آزاد به سه اثر برگزیده به صورت همسطح مبلغ 10 میلیون ریال، به یک اثر برگزیده به‌عنوان بهترین ویرایش تصویری مبلغ 3 میلیون ریال و در بخش عکس‌نوشت به سه اثر برگزیده به صورت همسطح مبلغ 3 میلیون ریال اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول