اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار شد

تشکیل کارگروه حمل و نقل و مدیریت بحران در استان‏ها

خبرگزاری فارس: معاون امور دولت و مدیریت بحران وزیر راه و شهرسازی خواستار تشکیل کارگروه حمل و نقل و مدیریت بحران در استان‏ها در بخش‏های هوایی، جاده‏ای، ریلی، بلایای جاده‏ای و طوفان شد.

تشکیل کارگروه حمل و نقل و مدیریت بحران در استان‏ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان، دوره آموزشی مدیریت بحران حوادث طبیعی در بخش حمل و نقل جاده‏ای با حضور معاون امور دولت و مدیریت بحران وزیر راه و شهرسازی، معاون امور عمرانی استاندار سمنان، معاونان اداره کل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان و جمعی از دست‏اندرکاران بخش حمل و نقل جاده‏ای در استانداری سمنان برگزار شد.

معاون امور دولت و مدیریت بحران وزیر راه و شهرسازی در این جلسه ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت مدیریت بحران‏های حوادث طبیعی، به مراحل پیش‏بینی، پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازیابی و بازتوانی در این حوزه اشاره کرد.

احمد مجیدی گفت: باورپذیری وقوع حوادث و بلایای طبیعی مهم‏‌ترین رکن پیشگیری بوده که در کنار آن، تمرین و مانور بهترین راه برای ارتقای سطح مقابله با بحران‏‌های حوادث طبیعی است.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش سطح آگاهی و فرهنگ ایمنی مسئولان و مردم، گسترش و تقویت علمی و پژوهشی در این حوزه تصریح کرد: با تشکیل کارگروه حمل و نقل و مدیریت بحران در استان‏ها در بخش‏های هوایی، جاده‏ای، ریلی، بلایای جاده‏ای و طوفان، امید می‏رود با بهره‏گیری از همه توان و ظرفیت‏ها در حوزه مدیریت بحران‏های حوادث طبیعی کاهش چشمگیر تلفات ناشی از حوادث و بلایای طبیعی را شاهد باشیم.

در ادامه، حاضران با مباحثی مانند انواع بلایای طبیعی، مدیریت بحران، آمادگی قبل از بلایا، حین بلایا و بعد از بلایای طبیعی، اطلاع‏رسانی سریع از وقوع هر نوع حادثه به مسئولان، به‏کارگیری همه امکانات و تجهیزات هنگام مقابله و ... آشنا شدند.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول