اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته گردشگری ورزشی

احتمال پرواز با هواپیما‌های دو نفره وجود دارد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان گفت: احتمال برگزاری دوره‌های پرواز با هواپیماهای دو نفره از طرف این کمیته وجود دارد.

احتمال پرواز با هواپیما‌های دو نفره وجود دارد

مجید دانش‌مبرهن امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در صورت برگزاری پرواز با هواپیمای دو نفره این مقوله برای نخستین‌ بار در استان اصفهان اجرا می‌شود.

وی در مورد برنامه‌های کمیته گردشگری ورزشی در اردیبهشت‌ماه سال جاری با بیان اینکه سفر برای بازدید از مراسم گلاب‌گیری کاشان مدنظر این کمیته قرار گرفته است، تصریح کرد: برپایی مراسم بازدید از دشت‌ شقایق و لاله‌های واژگون نیز در برخی از قسمت‌های استان اصفهان از جمله گلستان کوه، فریدون‌شهر و دهاقان نیز از مواردی است که در دستور کار کمیته گردشگری قرار گرفته است.

مسئول کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان تأکید کرد: برنامه‌های گلاب‌گیری کاشان و دشت شقایق در اواسط اردیبهشت‌ماه سال جاری برپا می‌شود.

وی بیان داشت: از دیگر اهداف کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان بازدید از آبشار پونه‌زار در اواخر اردیبهشت‌ماه است که در این سفر مراسم پیاده‌روی و بالا و پایین‌ رفتن از دره نیز انجام می‌شود.

دانش افزود: این کمیته مشغول اصلاح و تکمیل تقویم ورزشی سال پیش رو است که به زودی منتشر می‌شود.

وی گفت: ایجاد تنوع، معرفی جاذبه‌های طبیعت گردی استان اصفهان و سفر به مسیر‌های چند روزه کشوری سه مورد از مهم‌ترین اهداف کمیته گردشگری ورزشی در سال جدید است.

مسئول کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان اظهار داشت: کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان تجهیز محل‌هایی را برای ثبت‌نام گروه‌های عمومی و مردمی را برای امور گردشگری ورزشی انجام می‌دهد.

وی تأکید کرد: کمیته گردشگری ورزشی امکان ایجاد سفر علاقه‌مندان این رشته ورزشی را به رقابت‌های گردشگری ورزشی جهانی بررسی می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول