اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از تاخیر چند ساعته پرواز تهران ـ آبادان

مسافران: مسئولان ‌تدبیری ‌بیندیشند / کسی پاسخگو نیست

خبرگزاری فارس: شماری از مسافران پرواز تهران ـ آبادان که از ساعت 20:05 دقیقه امشب در فرودگاه مهرآباد منتظر انجام سفر هستند، از مسئولان هواپیمایی خواستند تا تدبیری برای تاخیر پروازها بیندیشند.

مسافران: مسئولان ‌تدبیری ‌بیندیشند / کسی پاسخگو نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، این مسافران در گفت‏وگوهای جداگانه‏ای با خبرنگار فارس که هم‏اکنون در ترمینال شماره 2 فرودگاه مهرآباد حضور دارد، نسبت به تاخیر دو ساعته در پرواز شماره 357 تهران ـ آبادان اعتراض کردند و از مسئولان هواپیمایی کشور خواستند تا اتخاذ تدابیر لازم، زمینه ارج نهادن بیشتر به حقوق مسافران را فراهم آورند.

یکی از مسافران که به گفته خودش از ساعت 12 ظهر امروز در فرودگاه مهرآباد منتظر انجام سفر به آبادان است و ساعت‏ها مسیر گرگان تا تهران را پیموده است، در این باره می‏گوید: از ساعت 12 امروز در فرودگاه منتظر هستیم تا راس ساعت مقرر در پرواز تهران ـ آبادان حضور یابیم اما هنگام پرواز با تاخیر دو ساعته مواجه شده‏ایم.

غلا‎‏م‏رضا رجایی افزود: مسیر گرگان تا تهران را از طریق زمینی و در مدت شش ساعت پیمودیم و با خستگی فراوانی که از این سفر داشتیم، باز هم باید با تاخیر در انجام پرواز مواجه شویم.

وی از مسئولان خواست تا برای رفع مشکل تاخیر در پروازها فکری شود تا در صورتی که برنامه‏ریزی خاصی برای پروازها انجام شده است، مسافران بتوانند به برنامه‏های خود برسند.

یکی دیگر از مسافران پرواز تهران ـ آبادان که از سمنان عازم تهران شده است تا بتواند در این پرواز حضور یابد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس مستقر در فرودگاه مهرآباد اظهار کرد: حدود سه ساعت طول کشید تا از سمنان که خود فاقد پرواز است، به تهران برسیم.

مرتضی مزینانی‏صفابین با تاکید بر اینکه با مشکلات بسیاری و پس از پشت سر گذاشتن ترافیک سنگین تهران، خود را با اضطراب فراوانی به فرودگاه رسانده است تا در پرواز تهران ـ آبادان حضور یابد، اظهار کرد: برای امشب در آبادان برنامه‏ها و جلسات کاری خاصی داشتم که متاسفانه با تاخیر در انجام این پرواز به هیچ کدام از این برنامه‏ها نرسیدم.

وی با بیان اینکه چه کسی باید پاسخگوی حق ضایع شده از مسافران این پرواز باشد، افزود: به هر حال باید به گونه‏ای در نظام هواپیمایی کشور برنامه‏ریزی شود که اگر پروازی از مبدا با تاخیر وارد فرودگاه شد، مسئولان بتوانند برای جلوگیری از انتظار بیش از حد مسافران هواپیمای جایگزینی را به این امر اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، پیگیری‏های خبرنگار فارس درباره زمان احتمالی انجام سفر تهران- آبادان در نهایت با اعلام احتمالی ماموران اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد همراه شد که تنها ساعت 22 را به مسافرانی که دائم درباره زمان سفرشان سئوال می‏کردند، اعلام کردند اما این مهم نیز هنوز محقق نشده است.

ترمینال شماره 2 فرودگاه مهرآباد هم‏اکنون میزبان مسافرانی است که از ساعات ابتدایی امشب در انتظار سوار شدن به هواپیما هستند.

مامور اطلاعات پرواز ترمینال شماره 2 فرودگاه مهرآباد پایتخت در پاسخ به سئوال فارس درباره زمان احتمالی انجام سفر تهران ـ آبادان اعلام کرد: این پرواز به علت تاخیر در ورود هواپیمای پرواز تبریز ـ تهران هنوز انجام نشده است و به احتمال قوی تا ساعت 22 امشب انجام می‏شود اما هنوز این اطلاعات نیز صورت اجرایی به خود نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ با وجود گذشت بیش از دو ساعت از زمان پرواز تهران- آبادان، در حالی این پرواز هنوز انجام نشده است که مسافران بدون اطلاع‏رسانی مناسب در سالن انتظار بلاتکلیف به سر می‏برند.

پرواز شماره 357 هواپیمایی ایران ایر از تهران به مقصد آبادان که قرار بود راس ساعت 20:05 دقیقه امشب انجام شود، هنوز انجام نشده است و مسافران این پرواز در سالن‏های انتظار فرودگاه مهرآباد همچنان منتظر اعلام مسئولان فرودگاه برای تعیین وضعیتشان هستند.

در کارت‏های پرواز مسافران تهران- آبادان قید شده است که باید راس ساعت 19:35 سوار هواپیما شوند اما به گفته مسئولان اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد، هنوز هواپیمایی که باید این مسافران را به مقصدشان جابه‏جا می‏کرد، در فرودگاه به زمین ننشسته است.

به گزارش فارس؛ هواپیمای فوق قرار بود از تبریز وارد تهران شود و سپس مسافران پرواز تهران- آبادان را جابه‏جا کند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول