اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت خبر داد

آموزش پرواز با پاراگلایدر در آسمان پاکدشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت گفت: آموزش پرواز با پاراگلایدر و هواپیماهای فوق سبک در شهرستان پاکدشت صورت می‌گیرد.

آموزش پرواز با پاراگلایدر در آسمان پاکدشت

حمید رنجبر پازوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ورزش شهرستان پاکدشت و جذب زیاد جوانان به باشگاه‌های ورزشی این منطقه گفت: برای نخستین‌بار در سطح استان تهران علاقمندان و دوستداران پرواز که تخصصی در زمینه پروازهای هوایی و کار با پاراگلایدر و هواپیماهای فوق سبک ندارند نیز می‌توانند از فرصت استثنایی بهره برده و پرواز در آسمان را تجربه کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت ادامه داد: در نظر داریم پرواز تفریحی که با پاراموتور صورت خواهد گرفت را از 17 شهریور امسال پایه‌گذاری کنیم.

وی در ادامه با تشریح جزئیات این طرح عنوان کرد: در این نوع پرواز مربی همراه با علاقمندان به پرواز با پاراموتور تا ارتفاع 100 الی 150 متر اوج خواهند گرفت که زمان آن میان پنج تا 10 دقیقه به طول می‌انجامد.

پازوکی در ادامه تصریح کرد: استفاده از پاراموتور هم برای بانوان و هم آقایان بلامانع است و تنها محدودیت‌هایی چون وزن بالای 100 کیلوگرم و سن کمتر از 15 سال را شامل می‌شود.

این گزارش حاکی است، علاقمندان به استفاده از پاراموتور می‌توانند برای ثبت‌نام به باند فرودگاه فیلستان و یا اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول