اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین روز متوالی

پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین‌المللی بجنورد لغو شد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی فرودگاه بجنورد گفت: ‌پروازهای این فرودگاه از سوی شرکت هواپیمایی خدمات‌دهنده به خاطر شرایط جوی و کاهش دید خلبان برای سومین روز متوالی لغو شد.

پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین‌المللی بجنورد لغو شد
محمد باقرنژاد دقایقی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: در این راستا مقرر بود تا پرواز روز شنبه این فرودگاه در ساعت ۱۰:۳۰ از فرودگاه مهرآباد به مقصد بجنورد انجام شود که از سوی شرکت هواپیمایی انجام نشد.

وی با اشاره به اینکه پرواز روز گذشته بجنورد نیز به خاطر بارش برف لغو شده بود، گفت: عملیات برف‌روبی در این فرودگاه برای انجام پرواز‌ها انجام شده و هیچ مشکلی برای انجام پروازهای ورودی و خروجی از این فرودگاه وجود ندارد.

باقرنژاد اضافه کرد: فرودگاه بجنورد هم اکنون آمادگی لازم برای پذیرش هواپیما‌ها را دارد.

وی در عین حال اظهار امیدواری کرد تا با بهبود شرایط جوی پروازهای مسیر تهران به بجنورد و بالعکس برقرار شود.

براساس برنامه پروازهای فرودگاه بجنورد، این پرواز‌ها در روزهای شنبه ساعت حرکت ۱۰:۳۰ از تهران و ساعت ورود به فرودگاه بجنورد ۱۱:۵۰ اعلام شده بود.

همچنین خروج هواپیما از فرودگاه بجنورد در این روز ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه و ورود به تهران در ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه برنامه‌ریزی شده است.

تنها فرودگاه خراسان شمالی در غرب شهر بجنورد در فضایی به وسعت ۲۴۰ هکتار قرار دارد. هم‌اکنون پروژه گسترش باند و مساحت فرودگاه بجنورد به ۳۰۰ هکتار از محل مصوبات سفر دولت به خراسان شمالی در حال اجراست. 

بر اساس اعلام فرودگاه بجنورد طی ۹ ماهه امسال ۲۷ هزار و ۸۹۹ مسافر از طریق این فرودگاه به مقصد تهران و بجنورد جابه‌جا شدند. 

این تعداد از مسافران در قالب ۴۶۶ پرواز رفت و برگشت بین بجنورد و تهران جا‌بجا شدند.

به گزارش فارس طی همین مدت ۱۳ هزار و ۶۰۱ نفر از تهران وارد فرودگاه بجنورد شده و ۱۴ هزار و ۲۹۸ مسافر نیز از طریق این فرودگاه به مقصد تهران از بجنورد خارج شدند.

انتهای پیام/و۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول