اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از وقفه یک ماهه

پرواز طبس ـ‌ تهران از سر گرفته شد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرودگاه طبس گفت: از صبح امروز پرواز هواپیمای طبس - تهران و بالعکس از سر گرفته شد.

پرواز طبس ـ‌ تهران از سر گرفته شد
امین‌الله صولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: از امروز یکشنبه هجدهم دی‌‌ماه با همکاری شرکت هسا (هواپیماسازی ایران)، پرواز هواپیمای طبس ـ تهران و بالعکس از سرگرفته می‌شود.
وی با اشاره به تعطیلی یک ماهه این پرواز بیان داشت: متأسفانه پرواز طبس - تهران به دلیل عدم استقبال مردم و مسائل و مشکلات فنی که در شرکت هسا به‌وجود آمده بود، تعطیل شد که مسائل فنی توسط متخصصان برطرف و این پرواز با پیگیری‌های انجام شده دوباره برقرار شد.
سرپرست فرودگاه طبس با اشاره به هزینه 661 هزار ریالی بلیط این پرواز یک ساعت و 35 دقیقه‌ای، یادآور شد: هواپیمای تهران - طبس در ساعت 9 صبح روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از فرودگاه مهرآباد تهران پرواز و در ساعت 10 و 35 دقیقه در فرودگاه طبس به زمین می‌نشیند و پس از 45 دقیقه توقف و بازبینی مسائل فنی دوباره در ساعت 11 و 15 دقیقه فرودگاه طبس را به مقصد پایتخت ترک می‌کند.
صولتی با اشاره به شرکتهای «آسمان» و «تابان» که در گذشته پروازهای طبس - تهران را بر عهده داشتند، گفت: در حال حاضر این پرواز به عهده شرکت هسا بوده و توسط هواپیمای 35 نفره انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه ما دست همه نهادهای دولتی و خصوصی و افرادی که مایل به چارتر کردن پروازها هستند را به گرمی می فشاریم، از مسئولان خواست تا اگر امکان چارتر کردن پرواز از سوی آنها وجود دارد در اولین فرصت به فرمانداری شهرستان طبس مراجعه کنند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول