اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور

استقلال ساری در ورزشگاه متقی میزبان است

خبرگزاری فارس: در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، استقلال ساری در ورزشگاه متقی میزبان حریف است.

استقلال ساری در ورزشگاه متقی میزبان است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور روز یک شنبه هفتم آبان با انجام 14 بازی همزمان از ساعت 14 برگزار می‌شود که در این روز هر چهار نماینده فوتبال مازندران به دیدار حریفان خود می‌روند.

تیم استقلال برای نخستین بار در ورزشگاه شهید متقی ساری میزبان حریف است.

از بین چهار نماینده مازندران در این مسابقات، تیم‌های استقلال ساری و دریای محمودآباد در این هفته میزبان و تیم‌های صنعت ساری و نوژن شهرداری شموشک نوشهر مهمان حریفان خود هستند.

تیم استقلال ساری که بازی‌های گذشته خود را در ورزشگاه شهدای میزبان حریفان بود در این هفته برای نخستین در ورزشگاه شهید متقی که در مرکز شهر قرار دارد میزبان پرسپولیس گناوه است.

این تیم در بازی هفته گذشته خود دو بر صفر از میزبان خود داتیس لرستان شکست خورد، بازیکنان استقلال ساری با پیروزی در این بازی در پی جبران ناکامی هفته گذشته خود هستند.

تیم استقلال ساری از شش بازی گذشته خود پنج شکست و تنها یک پیروزی کسب کرد و با سه امتیاز در رده 13 جدول 14 تیمی این رقابت‌ها جای دارد.

دیگر تیم مازندرانی دریای محمودآباد که هفته گذشته در برابر میزبان خود منطقه وی‍ژه بندرعباس به تساوی دو بر دو رسید در این هفته در خانه و در ورزشگاه شهید بهشتی محمودآباد میزبان نفت و گاز گچساران است.

دریای محمودآباد هم‌اکنون از شش بازی خود یک پیروزی  و دو تساوی و سه شکست دارد و با پنج امتیاز در رده دوازدهم جدول جای دارد.

صنعت ساری که هفته گذشته موفق شد در برابر مهمان خود گاز فجر جم دو بر صفر پیروز شود و از تیم‌های بالای جدول محسوب ‌شود در این هفته در ورزشگاه تختی اهواز مهمان فولاد نوین اهواز است.

تیم صنعت ساری هم‌اکنون از شش بازی خود با چهار پیروزی و دو شکست با 12 امتیاز در رده دوم جدول 14 تیمی این مسابقات قرار دارد.

تیم نوژن شهرداری شموشک نوشهر به عنوان آخرین نماینده مازندران که هفته گذشته به یک گل مهمان خود مهر کرج را برد در این هفته در ورزشگاه تختی آبادان مهمان صنعت نفت نوین آبادان است.

تیم نوژن شهرداری شموشک نوشهر نیز از شش بازی خود دو پیروزی و چهار شکست دارد و با شش امتیاز در رده 10 جدول 14 تیمی در گروه خود جای دارد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول