اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه ولایت

جشن تکریم سادات در دانشگاه باقرالعلوم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: در دهه ولایت جشن تکریم سادات به منظور پاسداشت این رسم مقدس در دانشگاه باقرالعلوم برگزار می‌شود.

جشن تکریم سادات در دانشگاه باقرالعلوم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام خسرو تقدسی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه در دهه ولایت اظهار کرد: دانشگاه باقرالعلوم در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی فعالیت‌های خوبی در راستای انس دانشجویان و اساتید با معارف دینی دارد.

وی ادامه داد: در این راستا به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت جشن ویژه‌ای مخصوص تکریم سادات در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به شرکت دانشجویان، اساتید و کارمندان سید این دانشگاه در این جشن خاطر نشان کرد: رسم بسیار زیبای تکریم سادات که از قدیم در کشورمان وجود داشته در این مراسم گرامی داشته می‌شود.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم برگزاری سفرهای فرهنگی و علمی برای اساتید و دانشجویان است.

تقدسی‌نیا عنوان کرد: گروه‌های علمی درخواست سفرهای علمی و پژوهشی را طبق نیازهای آموزشی خود به امور فرهنگی دانشگاه ارائه می‌دهند و این سفرها در طول سال و با هدف ارتقای سطح علمی اساتید و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی به منظور تشویق دانشجویان به ازدواج آسان و آگاهانه از دیگر برنامه‌هایی است که در این رابطه انجام می‌شود.

مدیر فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به شروع ثبت‌نام برای برگزاری این جشن خاطر نشان کرد: این امر به منظور تشویق جوانان به ازدواج آگاهانه و به هنگام هر سال در دانشگاه باقرالعلوم(ع) پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت معاونت فرهنگی این دانشگاه در حوزه نشر ابراز داشت: در هر مناسبت ملی و مذهبی ویژه‌نامه دانشگاه باقرالعلوم(ع) با مشارکت کارشناسان برجسته منتشر می‌شود و در اختیار دانشجویان، اساتید و کارمندان قرار می‌گیرد.

تقدسی‌نیا با اشاره به برگزاری مراسم‌های مذهبی در دانشگاه باقرالعلوم(ع) ادامه داد: مراسم زیارت عاشورا و دیگر مراسم‌های مذهبی محفلی هستند تا دانشجویان با معنویت انس گرفته و علم را با ایمان همراه کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های اردویی این دانشگاه بیان کرد: در آینده نزدیک یک سفر علمی به مالزی برای اساتید خواهیم داشت که طی آن اساتید این دانشگاه از مراکز علمی و فرهنگی مالزی دیدن می‌کنند.

مدیر فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: سفر به عتبات برنامه دیگر این دانشگاه است که در دی ماه با ثبت‌نام از دانشجویان، اساتید و کارمندان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول