اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

برگزاری 50 ویژه‌برنامه دهه ولایت در جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از برگزاری 50 ویژه‌برنامه در دهه ولایت در شهرستان جم با حضور مردم و مسئولان خبر داد.

برگزاری 50 ویژه‌برنامه دهه ولایت در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی شامگاه سه‌شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های عید قربان و غدیر شهرستان جم اظهار داشت: وقوع واقعه غدیر درسی بزرگ برای امت‌های اسلامی است که این جریان باید بیش از پیش برای مردم بازگو و ترسیم شود.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: بهره‌ گرفتن از جنبه‌های غدیر، غوطه خوردن در چشمه‌های خروشان هدایت و معرفت بشری و سعادت نبوی و اخروی است و تلاش مسئولان فرهنگی و سیاسی برای تبیین و تشریح واقعه غدیر در جامعه از ضروریاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عبداللهی با تاکید بر آنکه تبیین واقعه غدیر در جامعه گره‌گشای امور سیاسی و اجتماعی جوامع انسانی است، بیان کرد: این سرچشمه جوشان نه تنها گره‌گشا در امور دینی بلکه گره‌گشای امور اجتماعی و سیاسی نیز بوده و در واقع واقعه غدیر پیوند دیانت با سیاست است.

وی تصریح کرد: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران و نقش محوری ولایت و رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی در این رویداد بزرگ تاریخی نشان داد که جایگاه ولایت فقیه به ‌عنوان نائب امام زمان (ع) در عصر غیبت بسیار تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است.

این مسئول بیان داشت: امروز هم وجود مقام معظم رهبری در هدایت کشتی انقلاب خود نشان از عزت، قدرت و جایگاه ولایت و رهبری در جهان دارد.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: برگزاری باشکوه مراسمات و برنامه‌های دهه امامت و ولایت از مسائل مهمی است که در سال جاری مدیران فرهنگی و سیاسی این شهرستان در دستور کار خود قرار داده و با عزم جزم برای تحقق آن تلاش می‌کنند.

عبداللهی یادآور شد: نسل جوان امروز ما باید بیش از پیش با عید غدیر آشنا شوند زیرا واقعه غدیر در حقیقت تمام کننده و کامل کننده رسالت پیامبر اکرم (ص) است و این واقعه عظیم نقشه راه را برای مسلمانان ترسیم کرد.

وی از برگزاری 50 ویژه‌برنامه در دهه ولایت در جم خبر داد و گفت: از همه مسئولان و مردم انتظار داریم در این برنامه‌ها حضوری باشکوه و بانشط داشته باشند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول