اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر:

بسترهای فراگیری آموزش‌های امدادی برای آحاد مردم فراهم شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر آمادگی امدادگران و امکانات امدادی در زمان بحران را امری ضروری دانست و گفت: باید بسترهای فراگیری آموزش‌های امدادی برای آحاد مردم فراهم شود.

بسترهای فراگیری آموزش‌های امدادی برای آحاد مردم فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند مراد هاشمزهی ظهر امروز در بازدید از جمعیت هلال احمر نهبندان اظهار کرد: توان امدادی و آمادگی امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان بر اساس و مبنای فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده بسیار خوب و ارزنده ارزیابی می‌شود.

وی با ابراز رضایت از آمادگی کامل نیروهای امدادی نهبندان تصریح کرد: امروزه فعالیت‌های خیرخواهانه و بشردوستانه جمعیت هلال احمر کشور و به تبع آن هلال احمر خراسان جنوبی و این شهرستان بر هیچکس پوشیده نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افزود: باید در راستای افزایش تجهیزات بروز و پیشرفته امدادی گام برداشته و تلاش کنیم.

هاشمزهی یادآور شد: اجرای مانورهای لحظه‌ای هفته‌های اخیر در نهبندان و حضور به موقع و کارآمد امدادگران این شهرستان در حوادث نشان از آمادگی بالای جمعیت هلال احمر نهبندان برای مقابله با حوادث طبیعی و غیر طبیعی احتمالی دارد.

وی با اشاره به خدمات حمایتی، معیشتی و بشردوستانه هلال احمر در سطح جامعه گفت: اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق این فعالیت‌ها می‌تواند در جذب اقشار مختلف جامعه برای فراگیری آموزش‌های امدادی مؤثر باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، آمادگی امدادگران و امکانات امدادی در زمان بحران را امری ضروری دانست و اظهار کرد: باید بسترهای فراگیری آموزش‌های امدادی برای آحاد مردم فراهم شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز در این بازدید بر لزوم آمادگی هر چه بیشتر امدادگران و نجاتگران هلال احمر تأکید کرد.

محمدرحیم شهریاری تصریح کرد: هرچه این آمادگی‌ها بیشتر باشد آرامش خاطر مردم افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های امدادی در کنار فراگیری مهارت‌های عملی می‌تواند جامعه را برای مقابله با حوادث طبیعی و غیر طبیعی آماده کند، افزود: آمادگی نیروهای امدادی هلال احمر نهبندان قابل تقدیر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اضافه کرد: امروز جمعیت هلال احمر نهبندان با تفاوت زیاد نسبت به سال‌های گذشته با دارا بودن امکانات و تجهیزات پیشرفته امدادی و نیروهای امدادی داوطلب و نیکوکار برای تسکین آلام بشری در این خطه از استان به فعالیت می‌پردازد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول