اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آتش‌نشانی فریدونکنار:

2 موتور سیکلت در فریدونکنار آتش گرفت/ 5 سرنشین به بیمارستان منتقل شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریدونکنار با اعلام اینکه دو موتور سیکلت در فریدونکنار بر اثر برخورد با پراید اتش گرفت، گفت: پنج سرنشین این موتورها به بیمارستان منتقل شدند.

2 موتور سیکلت در فریدونکنار آتش گرفت/ 5 سرنشین به بیمارستان منتقل شدند

سیدحسن صیادی کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بیان داشت: مراحل مختلف امتحان آمادگی دفاعی مدارس فریدونکنار به مدت هفت روز بین 650 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر، به صورت تئوری و عملی با موضوع‌های اطفا و پیشگیری از حریق احتمالی، امداد و نجات برگزار شده است.

وی افزود: در پایان از همه شرکت‌کنندگان امتحان کتبی گرفته شد و دانش‌آموزان مدرسه دخترانه شاهد الغدیر بهترین مدرسه در کلاس تئوری و عملی آتش‌نشانی انتخاب شد.

مدیر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریدونکنار اظهار داشت: در یک سانحه رانندگی نیز دو دستگاه موتور سیکلت که در تاریکی شب بدون چراغ در حال حرکت بودند، در روستای فرم به علت نداشتن کنترل و ایمنی با یک دستگاه پراید در حال عبور تصادف کردند که منجر به آتش‌گرفتن هر دو موتورسیکلت شد.

وی با تاکید بر اینکه در این حادثه پنج نفر از سرنشینان موتور مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، گفت: همچنین در اتفاقی دیگر یک باب منزل مسکونی در خیابان معلم طعمه حریق شد که علت آتش‌سوزی نقص فنی در مشعل بوده و البته در پایان به وسیله پودر کپسول مهار شد.

به گفته صیادی، یک دستگاه اتومبیل نیز به علت آشنانبودن به دریا و نقص فنی اتومبیل در طوفان دریا گرفتار شده بود.

این مسئول اضافه کرد: شدت طوفان به حدی بود که بیشتر موقع آب دریا به بالای ماشین می‌رسید.

وی بیان داشت: پس از پنج ساعت تلاش و با حداقل امکان موجود در آتش‌نشانی، اتومبیل از خطر 100 درصدی نجات یافت.

صیادی کناری تصریح کرد: حدود 20 نفر از نیروی داوطلب هلال احمر نیز آموزش‌های دوره اطفای حریق به صورت رایگان برای کمک به هموطنان را پشت‌سر گذاشتند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول