اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد

وقوع 250 فقره تصادف رانندگی در محور رشت ‌ـ لوشان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه گیلان از وقوع 250 فقره انواع تصادف رانندگی و مرگ 21 نفر در محور رشت ‌ـ ‌لوشان در نیمه نخست امسال خبر داد.

وقوع 250 فقره تصادف رانندگی در محور رشت ‌ـ لوشان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید جمشاد بعد از ظهر امروز در چلسه پلیس راه استان محور رشت‌ـ لوشان را شاهراه حیاتی گیلان نامید و اظهار کرد: این محور گلوگاه ارتباطی استان با مرکز کشور بوده و یکی از پرحادثه‌خیزترین جاده است.

وی با بیان اینکه طول جاده مذکور حدود یک‌درصد راه‌های ارتباطی استان است، تصریح کرد: در نیمه نخست امسال 250 فقره انواع تصادف در محور رشت‌ـ لوشان به وقوع پیوست که در آن مرگ 21 نفر رقم خورد.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه در مدت مذکور محور رشت ‌ـ ‌لوشان به تنهایی 6 درصد تصادفات و تلفات جاده‌ای گیلان را به خود اختصاص داده است، ابراز کرد: سال‌های اخیر در امتداد این محور از امامزاده هاشم به طرف قزوین دو قطعه آزادراه احداث شده و دارای شرایط بسیار ویژه‌ای است.

وی جاده رشت‌ـ لوشان را مهم‌ترین و کوتاه‌ترین راه ارتباطی گیلان به مرکز کشور خواند و خاطرنشان کرد: این محور راه ارتباطی رودبار و چند شهر دیگر استان را به مرکز گیلان فراهم می‌کند که همین امر موجب شده تا پرترددترین جاده محسوب شود.

جمشاد احداث آزادراه را نیمه تمام دانست و اذعان کرد: حد فاصل منجیل تا رودبار بدون آزادراه است.

وی فقدان روشنایی در آزادراه، انسداد نامناسب حاشیه آزادراه، تردد احشام، ساخته نشدن راه‌های دسترسی مناسب برای روستاهای کنار آزادراه که موجب ورود ماشین‌آلات کشاورزی، احشام و موتورسیکلت به داخل آزادراه می‌شود، و... را موجب لقب گرفتن جاده رشت ‌‌ـ لوشان به سومین محور پرحادثه گیلان دانست.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول