اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر خبر داد

افزایش تصادفات در 6 ماهه نخست سال 91 در کاشمر

خبرگزاری فارس: فرماندار کاشمر از افزایش میزان تصادفات در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان کاشمر خبر داد.

افزایش تصادفات در 6 ماهه نخست سال 91 در کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، مهدی فروزان در کمیته سلامت و امنیت غذایی، با اشاره به قرار داشتن شهرستان کاشمر در زمره شهرهای ایمن اظهار کرد: برای عینیت یافتن عبارت «جامعه ایمن»، کاشمر نیازمند اهتمام مسئولان و جلوگیری از نگرش‌های تک‌بعدی به مشکلات موجود است.

وی بالا بودن آمار موتورسیکلت‌سواران را یکی از دلایل افزایش میزان تصادفات در سطح شهرستان کاشمر برشمرد و تاکید کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط باید ضمن بررسی دقیق دلایل کارشناسی این امر، نسبت به ارائه راهکار در جلسات آتی اقدام کنند.

رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی کاشمر ادامه داد: ادامه عضویت شهرستان کاشمر در جامعه ایمن، مستلزم برنامه‌ریزی تمام حوزه‌های دخیل در امر سلامت از جمله بهداشت، ایمنی شهری و ایمنی راه‌ها است.

اجرای شاخص‌های جامعه ایمن در سطح روستاها، ارائه گزارش از وضعیت جمع‌آوری و دفن زباله‌ها در جلسه آینده شورا و بررسی وضعیت اجرای طرح پزشک خانواده در شهرستان کاشمر از دیگر تاکیدات فرماندار و محورهای مورد بحث در این جلسه بود.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول