اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه شورای شهر شوشتر:

پارک‌های شوشتر از نظر وسایل تفریحی عقب مانده‌اند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: پارک‌های این شهر از نظر وسایل تفریح کودکان حتی در مقایسه با شهرستان‌‌های اطراف، بسیار عقب مانده هستند.

پارک‌های شوشتر از نظر وسایل تفریحی عقب مانده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی کوهی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: پارک‌ها امکانات استاندارد و متعدد بازی و تفریح برای کودکان ندارند.

وی افزود: شورای اسلامی شهر باید در راستای تجهیز پارک‌ها و مکان‌های تفریحی اقداماتی انجام دهد و مسیر را برای شهرداری هموار کند.

محمودی کوهی با اشاره به لزوم تصویب لوایح و پیشنهاداتی در این زمینه، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا مسیر برای شهرداری هموار شود و برای خرید وسایل بازی کودکان اختیاراتی به شهردار بدهیم.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر باید متولی دعوت از سرمایه‌گذاران باشد، تاکید کرد: شورا باید متولی دعوت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باشد اما در شرایطی که دست شهرداری از وجود هرگونه طرح و پیشنهادی برای کارهای عمرانی خالی است وجود سرمایه‌گذار دردی از مشکلات دوا نمی‌کند.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر شوشتر بر استفاده از توانمندی گروه‌های علمی عمران و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد و گفت: ارتباطی با گروه معماری دانشگاه آزاد شوشتر ایجاد شده است که در صورت لزوم می‌توان از اساتید این رشته برای حضور در صحن علنی شورا دعوت و از نظرات این افراد استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه مقرر شد که جلسه درس اخلاق شهرداری شوشتر که به همت شورای اسلامی شهر برگزار می‌شود بار دیگر با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدر شهریاری برگزار شود. همچنین تشکیل جلسه ماهانه با مسئولان دوایر شهرداری برای افزایش سطح تعاملات و تبادل اطلاعات در راستای افزایش درآمدزایی از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول