اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس:

رویکردهای ملی و بین‌المللی در اتاق‌های فکر آنالیز شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق فکری، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید تمام رویکرد‌ها و رویدادهای جهانی و ملی را آنالیز کند.

رویکردهای ملی و بین‌المللی در اتاق‌های فکر آنالیز شود

عبدالکریم حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مشکلات بازار ارز، تحریم و الگوهایی مانند اقتصاد مقاومتی و تعامل بین قوا بازخورد کنش‌ها و واکنش‌های جهانی در کشور است.

وی با بیان اینکه موضوع سخنانم را بر محوریت دشمن قرار نمی‌دهم، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من نقش اصلی در رویدادهای آینده کشور به عهده خود ما است.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی وحدت را یک الگوی عملی برشمرد و افزود: کشور، وطن و نظام یک محور واحد برای مسئولان نظام و مردم محسوب می‌شوند که در آن فارغ از گرایش‌های فکری و نگرش‌هایمان در کنار هم قرار گرفته‌ایم.

حسین‌زاده با بیان اینکه رویکرد اساسی اقتصاد مقاومتی به طرف مردم است، تاکید کرد: در اقتصاد مقاومتی این مردم هستند که باید بیشتر تلاش کنند تا آینده کشور را بسازند.

وی گفت: اینکه بگوییم دشمن باعث شکاف بین مسئولان و مردم می‌شود، چندان سخن درستی نیست.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی گفت: وای به روزی که عملکرد مسئولان نظام، سبب ایجاد شکاف بین مردم و نظام شود که این یک هشدار است.

وی برنامه‌ریزی بر اساس اولویت‌بندی پروژه‌ها در آذربایجان‌غربی را مهم برشمرد و تاکید کرد: اتاق فکری، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان باید ضمن آنالیز و تحلیل تمام رویکرد‌ها و رویدادهایی که در جهان و در داخل کشور اتفاق می‌افتد ساختار اساسی جامعه را که باعث پویایی و وحدت واقعی می‌شود، رهبری کند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول