اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع اولویت‌های فرهنگی

سومین نشست اتاق فکر فرهنگی پاکدشت برگزار شد

خبرگزاری فارس: سومین جلسه اتاق فکر شهرستان پاکدشت با محوریت اولویت‌های فرهنگی در این شهرستان برگزار شد.

سومین نشست اتاق فکر فرهنگی پاکدشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش سومین نشست کارشناسان فرهنگی شهرستان پاکدشت با موضوع تبیین اولویت‌های فرهنگی در اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی تشکیل شد.

این اقدام در راستای منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با فرهنگ سبک زندگی در کشور و معرفی آسیب‌های اجتماعی در جامعه صورت پذیرفت که به این منظور اصحاب فرهنگ و نخبگان شهرستان به تبعیت از مقام عظمای ولایت منشور دغدغه‌های ایشان را در اصلاح شیوه صحیح سبک زندگی در جامعه رأس الامور برنامه‌های فرهنگی قرار دادند.

این گزارش حاکی است، فرهنگ کار، روابط اجتماعی، آسیب‌های خانواده و طلاق، فرهنگ رانندگی و آپارتمان‌نشینی، معاشرت‌های روزانه، قانون‌گریزی، تفریحات سالم، انضباط اداری، وجدان کاری و ... گزیده‌ای از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سفر به استان خراسان شمالی بود که پیرو آن سؤالات و دغدغه‌مندی ایشان در سومین جلسه اتاق فکر شهرستان مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

همچنین در این نشست مقرر شد طرح‌های اجرایی و پیشنهادهایی در این ارتباط در اولویت کاری اصحاب فرهنگ قرار گیرد و در جلسه آتی مجمع تحلیل و بررسی شود. 

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول