اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 سال اخیر در فارس صورت گرفت

اختصاص 600 میلیارد ریال اعتبار به بخش‌های فرهنگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: در دو سال گذشته نزدیک به 600 میلیارد ریال به شاخصه‌های فرهنگی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی این استان اختصاص داده شده است.

اختصاص 600 میلیارد ریال اعتبار به بخش‌های فرهنگی

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امیر رئوف عصر امروز در آستانه برگزاری هفته کتاب و کتابخوانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون 11 دوره نمایشگاه کتاب در استان فارس برگزار شده که هشت دوره آن مربوط به هشت سال گذشته بوده است.

وی افزود: نمایشگاه تخصصی کتاب دفاع مقدس با همکاری استانداری، اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی این استان یکی از حرکت‌های بزرگ فرهنگی و اجتماعی در فارس در زمینه ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس بوده است.

رئوف تصریح کرد: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس فارس با 6 هزار عنوان کتاب و 120 ناشر بعد از نمایشگاه تهران یکی از برجسته‌ترین نمایشگاه‌های سراسر کشور بوده است.

این مقام مسئول بیان داشت: مجهز کردن کتابخانه و اسناد ملی به سیستم دیتا سنتر با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال با حضور مسئولان کشوری در هفته کتاب از جمله برنامه‌های در دست اقدام امور اجتماعی استانداری فارس است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس اضافه کرد: توجه به زیرساخت‌ها در زمینه ترویج نهضت کتاب و کتابخوانی یکی از رویکردهای مهم متولیان امور فرهنگی بوده، تا با کمک مالی و حمایت‌های معنوی بتوان زمینه رشد و بالندگی را در جوانان و نوجوانان این استان ایجاد کرد.

رئوف ابراز داشت: در هفته کتاب و کتابخوانی به خبرنگارانی که آثار آنان برگزیده شود، جایزه سفر زیارتی حج عمره اهداء می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول