اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) ابرکوه خبر داد:

سرمایه‌گذاری 300 میلیون تومانی ابرکوهی‌ها در صندوق مهر امام رضا

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) ابرکوه گفت: مردم ابرکوه در کمتر از سه ماه بیش از 300 میلیون تومان در این صندوق سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

سرمایه‌گذاری 300 میلیون تومانی ابرکوهی‌ها در صندوق مهر امام رضا
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، مسلم اکرمی صبح امروز در بازدید فرماندار ابرکوه از صندوق مهر امام رضا (ع) اظهار داشت: موفقیت‌های این صندوق در ابرکوه مدیون تلاش‌های کارکنان، مسئولان شهرستان و مسئولان استانی صندوق مهر رضا (ع) در استان یزد است.
وی افزود: با توجه به اینکه در سال جاری سیاست دولت افتتاح حساب بوده است، مردم خیر شهرستان ابرکوه در مدتی کمتر از سه ماه حدود 300 میلیون تومان در این صندوق سرمایه‌گذاری کرده‌اند که مایه امیدواری است.
اکرمی اظهار امیدواری کرد: مطمئنیم که با برنامه‌های در دست اجرا در صورت توسعه صندوق و دارا بودن امکانات لازم این استقبال افزایش چشمگیری خواهد یافت که مسئولان استان و کشور را دلگرم خواهد کرد.
وی میزان سرمایه‌گذاری در این صندوق تاکنون را 10 هزار تومان تا 18 میلیون تومان اعلام کرد.
اکرمی خاطرنشان کرد: شهروندان خیری که اقدام به سپرده‌گذاری در این صندوق می‌کنند، علاوه بر استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق مهر امام رضا (ع)، در زمینه ایجاد اشتغال که دغدغه اصلی مردم و دولت است نیز مشارکت کرده و از اجر معنوی آن نیز بهره‌مند خواهند شد.
وی افزود: تاکنون با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی در شهرستان ابرکوه نزدیک به 500 شغل به صورت مستقیم و پایدار ایجاد شده است.
اکرمی یادآور شد: نظارت مستمر بر مشاغل ایجاد شده در صندوق مهر رضا (ع)، امری است که برای اشتغال پایدار صورت گرفته و به شدت از سوی بازرسان این صندوق دنبال می‌شود و به این دلیل صندوق مهر رضا(ع) ابرکوه طی چند سال گذشته، رتبه برتر را در زمینه پرداخت تسهیلات و کیفیت نظارت به خود اختصاص داده است.
وی افزود: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و سالی که به نام سال جهاد اقتصادی نام گرفته است، تمام تلاش خود را در راستای ایجاد اشتغال و خدمت به مردم به کار خواهیم گرفت.
فرماندار ابرکوه نیز در این بازدید اظهار داشت: صندوق مهر امام رضا(ع) با تلاش‌های صادقانه خود اعتماد مردم را به خود جلب کرده و این اعتمادسازی توسعه فعالیت‌های آن را به دنبال داشته است.
اسماعیل برزگرزاده افزود: فعالیت‌های این صندوق برای ایجاد اشتغال پایدار همیشه در اذهان خواهد ماند و نام مقدس امام هشتم بر سر درب این موسسه برکت فعالیت‌های آن را به دنبال داشته است.
وی افزود: ایجاد اشتغال در حال حاضر در کشوری مانند ایران یکی از اولویت‌های دولت و مسئولان است و برنامه‌های هر اداره و ارگان در این زمینه می‌تواند به حل این مشکل کمک کند.
برزگرزاده عنوان کرد: صندوق مهر امام رضا(ع) ابرکوه نیز با وجود نیروهای مومن و متدین تاکنون تلاش‌های بسیاری را در ایجاد اشتغال در این شهرستان محروم به کار گرفته است و به همین دلیل به عنوان یکی از صندوق‌های موفق استان لقب گرفته است.
برزگرزاده با اشاره به محل فعلی این صندوق که در یک ساختمان مسکونی و اجاره‌ای قرار گرفته است، تأکید کرد: امیدواریم با تلاش‌هایی که برای حل مشکلات صندوق مهر رضا (ع) ابرکوه در حال شکل گرفتن است روز به روز موفقیت‌های بیشتری را از این صندوق شاهد باشیم.
وی با اشاره به استقبال خوب مردم همچنین تلاش‌های خوب این صندوق در ابرکوه در راستای ایجاد اشتغال پایدار افزود: با توجه به اینکه صندوق مهر رضا (ع) ابرکوه موقعیت خوبی را در استان به خود اختصاص داده است خود را موظف به حمایت بیش از پیش از آن می‌دانیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول