اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان‌شرقی صورت گرفت؛

ایجاد 2 هزار شغل جدید توسط صندوق مهر امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) آذربایجان شرقی گفت: تا نیمه مهر ماه سال‌جاری 2 هزار و 40 شغل جدید توسط صندوق مهر امام رضا(ع) استان ایجاد شد که بیش از 40 درصد تعهد اشتغال این صندوق بوده است.

ایجاد 2 هزار شغل جدید توسط صندوق مهر امام رضا(ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی زراع ظهر امروز در  جلسه اشتغال و سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی  به تشریح  فعالیت‌های این صندوق در استان پرداخت.
وی  با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال توسط این صندوق اظهار داشت: تاکنون  مجوز لازم برای انجام فعالیت در راستای مشاغل خانگی به این صندوق داده نشده است.
زارع افزود: صندوق مهر امام رضا(ع) آذربایجان‌شرقی آماده است تا در صورت ارائه مجوز در مدت دو ماه آینده 100درصد سهمیه و تعهد خود را محقق کند.
وی اظهار داشت: در صورت ارائه مجوز های لازم برای اعطای تسهیلات به مشاغل خانگی ، شاهد تسریع در زمینه تعهد 163 هزار شغل استان خواهیم بود.
رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) آذربایجان‌شرقی گفت: تا نیمه مهر ماه سال‌جاری 2 هزار و 40 شغل جدید توسط صندوق مهر امام رضا(ع) استان ایجاد شد که بیش از 40 درصد تعهد اشتغال این صندوق بوده است.
زارع یادآور شد: کل تعهد اشتغال صندوق مهر امام رضا (ع) آذربایجان‌شرقی در سال‌جاری 4 هزار و 800 شغل است که این اشتغالزایی با 91 میلیارد ریال صورت خواهد گرفت.
رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) آذربایجان‌شرقی گفت: این صندوق توانسته است در میان کل دستگاه‌های متولی اشتغال استان رتبه چهارم تعهد ایجاد اشتغال را به خود اختصاص دهد.
وی با اشاره به مشکلات اعطای تسهیلات اشتغال خانگی تاکید کرد: در حال حاضر با بانک‌ها مشکلاتی در زمینه اعطای وام به افراد معرفی شده وجود دارد که باید در این زمینه تسهیلات بیشتری فراهم شود.
رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) آذربایجان‌شرقی گفت: صندوق در راستای تامین تعهد اشتغال استان تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان فرش و امور بانوان استانداری و اتحادیه فرش دستباف شهری منعقد کرده است.
وی گفت: بر اساس این توافق‌نامه تسهیلات اشتغالزایی با کارمزد چهار درصد و تا سقف 50 میلیون ریال برای ایجاد اشتغال به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
زارعی با تاکید بر ضرورت همکاری بانک‌های عامل یادآور شد: با مشارکت قوی همراه با روان‌سازی مقررات در راستای اخذ ضمانت از سوی بانک‌های عامل شاهد تسریع در اشتغالزایی خواهیم بود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول