اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سرپل‌ذهاب:

نادیده گرفتن خدمات دولت بی‌انصافی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: نادیده گرفتن خدمات دولت بی‌انصافی است.

نادیده گرفتن خدمات دولت بی‌انصافی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مجید صفدری در جلسه شورای اداری شهرستان سرپل‌ذهاب که با حضور سید‌دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همه ما در زندگی باید محاسبه‌گر باشیم زیرا هیچ ذره‌ای از نیکی و بدی نزد پروردگار پوشیده نخواهد ماند.

صفدری با اشاره به برخی از خدمات دولت نهم و دهم، تصریح کرد: بی‌انصافی است اگر خدمات دولت را نادیده بگیریم.

وی با اشاره به اینکه خدمات مثبت دولت به این شهرستان نیز رسیده است، افزود: شهرستان سرپل‌ذهاب نیاز به توجه بیشتر دارد، زیرا این شهرستان تمام فاکتورهای توجه و اهمیت را داراست.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب از لحاظ سیاسی‌، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی دارای ویژگی‌های خاص است‌.

وی وجود حرم مطهر احمدابن‌اسحاق را از لحاظ فرهنگی برای این شهرستان با اهمیت دانست و تصریح کرد: پادگان ابوذر نیز از اهمیت ویژه‌ای از لحاظ سیاسی برای سرپل‌ذهاب برخوردار است.

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: وجود فرق سیاسی و اجتماعی‌، مرزی بودن این شهرستان از لحاظ اقتصادی نیز مزیت‌های این شهرستان است که باید از آن به بهترین نحو ممکن در راستای تحول در این شهرستان استفاده کرد.

وی با اشاره به تاثیرات جنگ در این شهرستان و استان کرمانشاه، تصریح کرد: سرپل‌ذهاب بیشترین جنگ را به خود دیده است اما در حال حاضر کمترین توجه را در استان از لحاظ بودجه به خود اختصاص داده است.

وی از استاندار کرمانشاه خواست تا توجه بیشتری به شهرستان سرپل‌ذهاب داشته باشند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول