اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محلات خبر داد

اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل آب در محلات

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان محلات از تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار به منظور رفع مشکل آب این شهرستان خبر داد.

اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل آب در محلات

غلامعلی یارمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در پی مشکلات جدی این شهرستان در حوزه کمبود آب شهری و روستایی اخیرا جلسه‌ای با معاونان وزیر نیرو و نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار کردیم که در این جلسه اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار به منظور رفع بخشی از مشکلات آب شهرستان به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه در این نشست پیرامون تخصیص آب از سرشاخه‌های دز بحث و تبادل نظر شد تصریح کرد: در این نشست مقرر شد بخشی از این اعتبار در سال جاری و بخش دیگر پس از ارائه طرح از سوی مسئولان شهرستان در سال آینده تخصیص یابد که امیدواریم با تزریق این اعتبار شاهد رفع مشکل کمبود آب شهری و روستایی شهرستان محلات باشیم.

فرماندار محلات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره پرواز بادبادک‌ها به مناسبت هفته ورزش و جوانان خاطر نشان ساخت: شهرستان محلات به عنوان یکی از شهرهای پایلوت کشور در برگزاری جشنواره پرواز بادبادک‌ها انتخاب شده که در چند روز گذشته این جشنواره با حضور بیش از چهار هزار نفر از علاقمندان برگزار شد.

یارمحمدی همچنین با اشاره به بازدید معاون وزیر ورزش از پروژه‌های ورزشی این شهرستان گفت: معاون وزیر ورزش در سفر چند روز گذشته خود ضمن بازدید از پروژه‌های ورزشی در زمینه احداث سالن ورزشی ویژه بانوان قول مساعدت و همکاری دادند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول