اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مشکل سرقفلی در شهر آبیک قابل رفع است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: با راهکارهای فعلی قانونی و بر اساس موازین شرعی مشکل سرقفلی در شهر آبیک قابل رفع است و مسئولان دادگستری استان قزوین بر رفع این مشکل قول مساعد داده‌اند.

مشکل سرقفلی در شهر آبیک قابل رفع است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، داوود محمدی در دیدار با مردم شهرستان آبیک در شهرک قدس اظهار کرد: در زمان مرحوم کریمی‌راد وزیر اسبق دادگستری مشکل سرقفلی شهر آبیک با استفاده از نظرات و دیدگاه فقها و نیز تقاضای کسبه رفع شده بود ولی دوباره مشکل سرقفلی به وضعیت سابق بازگشته که با نشست با مدیرکل دادگستری استان قزوین این رویه برطرف می‌شود.

وی افزود: قانون بین مالک و مستأجر مربوط به سال 76 می‌شود که بهترین راه اصلاح این قانون این است تا شهرهایی مانند آبیک که قابلیت اجرای این قانون را دارند به این ماده قانونی ملحق شوند و مشکل سرقفلی آنان به طور اساسی برطرف شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از مسئولان دادگستری استان قزوین درخواست می‌کنیم که از کارشناسان بومی دادگستری استفاده شود چرا که بر قیمت‌ها اشراف دارند و یا اینکه اگر از شهرستان‌های دیگر باشند با نظر جامع کارشناسان بومی اظهار نظر کارشناسی را ارائه دهند.

محمدی تصریح کرد: با تمسک به راهکارهای فعلی قانونی و رعایت موازین شرعی که در کتاب تحریرالوسیله امام راحل (ره) نیز این مسئله آمده، این مشکل مردم آبیک قابل رفع است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مشکل اراضی قولنامه‌ای مردم آبیک باید به صورت ریشه‌ای برطرف شود، افزود: نمایندگان مردم آبیک در مجلس شورای اسلامی پیگیر این موضوع بوده و با نشست‌هایی که بین مسئولان مربوطه برگزار می‌کنند، درصدد برطرف کردن مشکل اراضی قولنامه‌ای مردم آبیک هستند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول